با حضور معاون اجرایی سپاه استان زنجان صورت گرفت؛

آغاز بکار رسمی کمیته های دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵شهید در استان زنجان

نخستین جلسه کمیته‌های تخصصی کنگره ملی شهدای استان زنجان با حضور معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار شد و رسما انجمن‌ها و کمیته‌های دبیرخانه کنگره از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۵۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، نخستین جلسه کمیته‌های تخصصی کنگره ملی شهدای استان زنجان با حضور معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد و رسما انجمن‌ها و کمیته‌های دبیرخانه کنگره از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

سید الشمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه استان زنجان در این جلسه ضمن ادای احترام به شهدای استان گفت: تمام انجمن‌ها از جمله انجمن عکاسان، راویان و خادمان‌الشهدا باید از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه نخستین هدف کنگره شهدا باید جمع‌آوری اسناد حضور رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مهم دفاع مقدس همانند کربلای ۵ و یا والفجر ۸ حضور پررنگی داشته‌اند و شهدای زیادی تقدیم به انقلاب شده است و باید تمام این مستندات جمع‌آوری شود.

معاون اجرایی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه در خصوص جمع‌آوری اسناد و مدارک رزمندگان و شهدای زنجانی خوب عمل نشده است، گفت: کنگره شهدای ملی استان زنجان بهانه خوبی است که در موضوع جمع‌آوری اسناد و عکس و فیلم‌های دوران مقدس بهتر و موثرتر عمل کنیم.

وی در ادامه از خانواده‌های ایثارگران زنجانی درخواست کرد هر مستندی که از رزمنده‌هایشان در قالب عکس، فیلم، نوشته و وصیت‌نامه دارند هرچه سریعتر به "دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان زنجان" تحویل دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار