تکمیل گاز رسانی در بندرعباس تا پایان امسال

مراحل ۶ و ۷ گازرسانی در بندرعباس تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۹۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ، استاندار هرمزگان در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های گازرسانی در شهر بندرعباس گفت: مراحل ۶ و ۷ گازرسانی به شهر بندرعباس تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود و همچنین مرحله هشتم این طرح نیز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
فریدون همتی افزود: با اجرای این سه مرحله که با اعتباری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود، همه شهر بندرعباس زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد.
وی گفت: کارگروهی با مسئولیت مدیرکل امور شهری استانداری و با حضور فرمانداری، شهرداری، شرکت گاز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول تشکیل می‌شود تا گازرسانی در محلات بندرعباس طبق برنامه زمان‌بندی، مدیریت و اجرایی شود.
همتی افزود: مردم در زمینه اتصال منازل خود به شبکه گازرسانی همکاری و مشارکت گسترده تری داشته باشند، زیرا به تدریج ارائه سیلندر‌های گاز کاهش می‌یابد و دسترسی به گاز تنها از طریق شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

مدیرکل شرکت گاز هرمزگان نیز گفت: در حال حاضر در کل استان هرمزگان ۸۲ هزار علمک گاز نصب شده، اما تنها ۱۲ هزار مشترک اقدام به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی کرده‌اند.
فوائد حمزوی افزود: در شهر بندرعباس تاکنون ۵۲ هزار علمک گاز در محلات این شهر نصب شده است که فقط چهار هزار مشترک نسبت به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی، اقدام کرده‌اند.
وی گفت: مردم برای اشتراک پذیری گاز شهری سه ماه فرصت دارند.
ارسال نظرات