خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور دارای اقتدار و قدرت است و به‌واسطه این اقتدار، امنیت در کشور وجود داردو به‌واسطه وجود اتکای معنوی در میان نیرو‌های خود بوده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۵۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی در آئین تودیع ومعارفه فرمانده سپاه مرودشت که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی سپاه مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور دارای اقتدار و قدرت دارد،  و به‌واسطه این اقتدار، امنیت در کشور وجود دارد که همه اینها به‌واسطه وجود اتکای معنوی در میان نیروهای خود بوده است.
سرداربوعلی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص استان فارس اشاره تصریح کرد: مقام معظم رهبری در صحبت های خود در خصوص این استان،  فارس را همواره در قله عنوان کرده اند؛ پس حتما وقطع به یقین یک سری توانمندی های در این استان وجود دارد که مقام معظم رهبری چنین تعبیری بکار گرفته و این موضوع، خود مسئولیت مسئولان در فارس را دوچندان می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: امروزه در شرایطی هستیم که ازیک طرف بیماری کرونا گریبانگیر مردم شده و از طرف دیگر، هجمه دشمنان نظام شدید است، و این خیلی مهم است که بتوانیم نورانیت و عظمت انقلاب را درک کنیم و ایمان داشته باشیم که آنچه خداوند متعال وعده داده است، به زودی محقق خواهد شد؛ کافی است که از خداوند بخواهیم در این مسیر ثابت قدم باشیم.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: ما در همه مراحل انقلاب چه در دوران دفاع مقدس و چه در میدان های سیاسی و اجتماعی و شرایط سخت، با اعتقادراسخ به خداوند متعال سربلند و پیروز بیرون آمدیم که نمونه بارز آن، همین بیماری کرونا بود که در سال گذشته در همین ایام اوضاع خوبی در میان مردم نبود؛ اما به همت همین مردم و بسیجیان که به کمک کادر درمان آمدند، توانستیم شرایط و اوضاع را بهبود بخشیم.
سردار بوعلی با بیان اینکه عنصر ایمان، تعیین کننده و پیش برنده است و ما را نسبت به رفع هر مشکلی مسلط می کند، بیان کرد: امروزه در شرایطی هستیم که استعمار و استکبار که خوی آنان همواره شیطنت و استکباری است، نمی تواند بپذیرد که قدرتی در برابرش شکل گرفته و نمی خواهد ببیند که کسی در مقابل آنان دست برتر داشته باشد، فلذا از هر طریقی شروع به شیطنت های متعدد می کنند.
بوعلی اظهار داشت: ملت ما امروزه آگاه هستند و این را خوب می دانند که حفظ نظام و دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار دارد و در این مسیر ثابت قدم ایستاده و اجازه عرض اندام به دشمنان نمی دهند.
وی با بیان اینکه آمریکا مدعی است که کلید و علاج حل مشکلات جامعه بشری، الگوی دموکراسی کشور آنان است، افزود: آمریکا و ایادی استکبار، هیچ سابقه و نمونه وتوانمند و درخشانی ندارند که به دنیا معرفی کنند و به جز ویرانی، هیچ اثری از خود ندارند که به دنیا نشان دهند و هر جایی که پا گذاشتند، به جز ویرانی و نابودی، چیزی از خود به یادگار نگذاشتند و کسانی که اعتقاد به اسلام و حتی هیچ دینی هم ندارند، حتی اگر کشورشان را دوست داشته باشند، می دانند که هیچ خیرخواهی و امیدی در سیاست های استکباری وجود ندارد.
سردار بوعلی با بیان اینکه خالص ترین حکومت صهیونیستی، آمریکاست، تأکید کرد: امروز به عنوان سربازان ولایت و پاسداران انقلاب، اعتقاد داریم اسرائیل زاییده آمریکاست و اگر شعار "مرگ بر آمریکا" وضد استکبار و صهیونیستی سر می دهیم به خاطر این است که دشمن را خوب شناخته و هدف را درست شناسایی کرده ایم.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه این مراسم، ضمن تشکر از زحمات چندین ساله سرهنگ هاشم جمالی فرمانده سابق سپاه مرودشت، ضمن معرفی و انتصاب سرهنگ امید نصیبی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرودشت، بیان کرد:سرهنگ نصیبی، فردی مومن، صادق، شجاع، توانمند و اخلاق مدار است، پس  از وی تقاضا دارم اولویت کاری خود را در موضوعات دینی و معنوی افزایش داده و تعامل و همراهی و ارتباط هم سو با پیشکسوتان و استفاده از ظرفیت بزرگان شهر به عنوان یک راهبرد، مد نظر خود قرار دهد.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت ضمن تشکر از زحمات چندین ساله سرهنگ جمالی وخوش آمدگویی به سرهنگ نصیبی، اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان بازوان نظام هستند که وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب را برعهده دارند که وظیفه خطیری است، اگرچه همواره در این زمینه موفق عمل کرده اند.
آقائی افزود: قدرت اصلی نظام و حکومت، به پشتوانه مردم و ولایت فقیه می باشد که نهاد مقدس سپاه در تربیت نیروهای بسیجی و مردمی که به پشتوانه نظام خود گام بر می دارند، موفق عمل کرده است .
رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت هم در این مراسم، به نقش پررنگ سپاه از اویل انقلاب و دوران سازندگی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سپاه در دوران انقلاب و دفاع مقدس،  و نیز دوران سازندگی، نقش عظیمی در پیشرفت کشور داشته و اکنون نیز با مشاوره های نظامی خود در بحران ها و شرایط سخت، پشتیبان مملکت است.
پیکری خاطرنشان ساخت: آنچه که امروزه در امنیت جامعه موثر است، نقش بی بدیل سپاه است که با محوریت تعامل توسط فرماندهان نواحی در شهرستان ها، گام بلندی برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی برمی دارند.
سرهنگ پاسدار امید نصیبی، فرمانده جدید سپاه ناحیه مرودشت هم در ادامه ضمن تشکر از حسن نظر فرمانده سپاه فجر فارس به دلیل انتخاب وی برای فرماندهی سپاه این شهرستان اذعان داشت: حضور شما بزرگواران در این مراسم بار دیگر تجدی پیمانی با حضرت امام (ره) و شهدا و رهبر انقلاب می باشد.
نصیبی افزود: امروز گفتمان انقلاب ،گفتمان نابی است که به شکل تحقیق و تفحص و نیاز به حضور افراد کارآزموده در این میان می باشد و امیدواریم که بتوانیم امانت دار خوبی برای مردم و نظام باشیم و با اتحاد و هم دلی و ایجاد رویش های انقلاب، در زمینه تربیت نیروی انسانی کارآمد و کاربلد اقدام کنیم .
به گزارش بسیج، سرهنگ امید نصیبی فرمانده جدید سپاه ناحیه مرودشت ،سوابقی همچون فرمانده سپاه فیروز آباد وشهرستان نورآباد ممسنی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها