خبرهای داغ:

برگزاری آموزش بسیجیان هندیجان در طرح سردار شهید سلیمانی

فرمانده ناحیه هندیجان از برگزاری آموزش بسیجیان هندیجان در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۵۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: با تفاهم نامه ایی که سپاه پاسداران و وزارت بهداشت ودرمان داشتند طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اجرایی شده که به همین منظور اقدامات عملیاتی از جمله آموزش بسیجیان و گروه بندی و جلسات هماهنگی در فرمانداری باحضور مسئولان شهرستان هندیجان برگزار شده است.

وی افزود: بسیجیان در مرحله اول با نام نویسی در کلاس آموزش و اعلام آمادگی مخصوصا گروه های جهادی باحضور کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان در سالن خلیج فارس شهرستان برای بسیجیان خواهر و برادر بسیجی حوزه ها و پایگاه های شهری و روستایی هندیجان برگزار شد.

 وی بابیان هدف از برگزاری طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح در راستای مبارزه با ویروس کرونا و ارتقای سلامت مردم و خدمات رسانی جهادی و بهداشتی در شهرستان هندیجان با حضور بسیجیان و کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان و همراهی ادارات انجام می گیرد.

 

در ادامه گزارش خبری، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ستاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی و برنامه ریزی معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه، رئیس شبکه بهداشت ودرمان و شهردار بخش چم خلف و دیگر متولیان حضور داشتند.

معاون فرماندار بهنام خزعلی خواستار توجه و عملیاتی شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تلاش و حضور فعال تمامی دستگاه های اداری و تهیه امکانات و استفاده از ظرفیت ها برای خدمات رسانی جهادی و بهداشتی برای مردم شهرستان هندیجان شدند.

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هندیجان رئیسی از آمادگی شبکه بهداشت ودرمان و همکاری با تمام ظرفیت‌ها خبرداد و گفت: طرح خوبی هست که همه ماها وظیفه داریم در خدمت مردم و مخصوصا آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا باشیم که انشاله با آموزش های ویژه به بسیجیان کار غربال گری و مراقبت ها سلامتی در شهرستان اجرایی می شود .

در ادامه گزارش خبری ، آئین معارفه و تکریم سرپرست حوزه بسیج کارگری اداری شهید ضرغام خزاعلی در شهرستان هندیجان برگزارشد .

مراسم که با حضور فرمانده ناحیه سپاه و شهردار هندیجان برگزار شد اززحمات چندین ساله برادر بسیجی رستم شعبانی سرپرست سابق بسیج کارگری تقدیر شد و برای سرپرست جدید بسیج کارگری برادر بسیجی روح الله درخشان در این سنگر جدید آرزوی موفقیت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها