امام جمعه موقت ریگان :

طرح های بزرگی روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ثارالله در ریگان افتتاح شد

حجت الاسلام ریگانی گفت: روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ثارالله بزرگترین پروژه ها و طرح هایی اشتغالزایی را افتتاح کردند که تا به حال ریگان و ریگانی چنین اتفاقی را از دست هیچکس ندیده بود.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۶۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: ما همه بر این باوریم که بعد از انقلاب دشمنان همچنان با این نظام در جنگند و جنگ‌های خود را هر روز با شکل‌های مختلف دنبال می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که همچون کوهی در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنیم و پاسخ کوبنده به آن‌ها بدهیم.

ریگانی در ادامه با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای ایران بی پاسخ نخواهد ماند، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند شهادت و ریختن خون شهید بی پاسخ نخواهد بود و پاسخی کوبنده‌تر از حمله موشکی به عین الاسد خواهد بود.

امام جمعه موقت ریگان در خاتمه با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته است، افزود: سبز قامتان این نظام علاوه بر حفظ دستاورد‌ها و امنیت نظام جمهوری اسلامی روبروی فتنه اقتصادی دشمن ایستاده اند و در قالب طرح‌های بزرگی که روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ثارالله، سردار معروفی بزرگترین پروژه‌ها و طرح‌هایی اشتغالزایی را افتتاح کردند که تا به حال ریگان و ریگانی چنین اتفاقی را از دست هیچکس ندیده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات