مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴۵ طلبه به صورت داوطلبانه در آرامستان‌های اراک، ساوه، خمین و محلات مستقر شده و عملیات خاکسپاری جان‌باختگان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۲۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛حجت‌الاسلام رجبی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات بسیج طلاب در طرح شهید سلیمانی گفت: آیین غسل و کفن جان‌باختگان ناشی از کرونا یکی از مهمترین دغدغه‌های علما و مردم بود که طلاب در رفع این دغذغه نقش ممهی ایفا می‌کنند و خوشبختانه بسیجیان طلاب به خوبی در این عرصه درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه طلاب بسیجی بسیاری از تهدیدات را در بیماری کرونا به فرصت ها تبدیل کردند ،افزود: بسیجیان طلاب از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا همپای مدافعان سلامت در استان به دنبال خدمت به مردم بودند و لحظه ای کار خدمت رسانی متوقف نشد.

رجبی با بیان اینکه حضور بسیجیان طلاب در آرامستان ها نگرانی های مردم و مسئولین را برطرف کرد، گفت: ۴۵طلبه به صورت داوطلبانه در آرامستان‌های اراک، ساوه، خمین و محلات مستقر شده و عملیات خاکسپاری جان‌باختگان را بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵۰ طلبه برادر و ۱۰۰ طلبه خواهر نیز در رزمایش امدادرسانی به آسیب دیدگان کرونا به صورت مسجد محوری حضور دارند و در حوزه‌های مختلف رسیدگی به بیماران، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل مورد نیاز این قشر و ضدعفونی و گندزدایی محلات فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات