فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

طرح "شهید سلیمانی" در زنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان گفت: در قالب این طرح علاوه بر خدمات رسانی به بیماران کرونایی نسبت به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان اقدام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۵۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
سرهنگ محسن سهندی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهمنامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرایی کنیم و لذا این طرح در  زنجان همزمان با سراسر کشوری برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: این طرح به صورت محله محور بوده و در  محدوده هر پایگاه بسیج تعدادی از بسیجیان به کار گرفته می‌شوند.
 
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه در  طرح شهید سلیمانی،  بسیجیان در بخش‌های مختلف به کادر درمانی کمک خواهند کرد تصریح کرد: این طرح به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در زنجان برگزار می‌شود.
 
سهندی در ادامه خاطر نشان کرد: به‌ منظور جلوگیری از تردد بیماران کرونایی برای تامین معیشت هم، ارسال بسته‌های حمایتی و پکیج‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و در این خصوص، پایگاه‌های نواحی مقاومت بسیج به‌صورت محله محور تقبل کرده اند که اگر خانواده‌ای نیاز به خرید دارد و افراد خانواده، سن بالایی دارند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند، این  کار را برای آن‌ها انجام دهند.
 
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطر نشان کرد: در این طرح، بسیجیان کار‌های درمانی و بالینی بیمارانی که خودشان توانایی ندارند را نیز انجام خواهند داد.
 
سهندی ابراز کرد: کمک رسانی به بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند توسط چهار قرارگاه بسیج در سطح زنجان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه زنجان،  در پایان خاطر نشان کرد: به کارگیری بسیجیان در این طرح در محلات مختلف متغیر بوده و به تعداد مبتلایان در محدوده پایگاه‌های بسیجی بستگی دارد.
ارسال نظرات