به همت مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
نشست هم اندیشی تبیین مکتب انقلاب اسلامی با حضور فعالان مدرس و مبلغین فرهنگی شبکه روشنگران بسیج استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۸۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نشست هم اندیشی تبیین مکتب انقلاب اسلامی با حضور فعالان مدرس و مبلغین شبکه روشنگران فرهنگی بسیج استان زنجان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار شد، مدرس و مبلغین فرهنگی شبکه روشنگران فرهنگی بسیج استان به بازخوانی و تبیین محور‌های اصلی مکتب انقلاب اسلامی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیره حضرت امام خمینی (ره) پرداختند.

در این نشست توحید محوری، تکریم انسان، تداوم حیات پس از مرگ، استعداد بی پایان انسان و حرکت جریان عالم به سمت صلاح و حاکمیت حق از مهم‌ترین مبانی جهان بینی اسلامی در راستای مکتب انقلاب اسلامی مطرح گردید.

فعالان فرهنگی شبکه روشنگری بسیج بر اصل مجاهدت و تلاش در راستای انجام وظایف، ترجیح فلاح و رستگاری اخروی بر سود دنیوی، امید به پیروزی در همه شرایط را از جمله مسائل اصلی و بنیادی در مکتب انقلاب اسلامی مطرح نمودند.

در این گفتگوی تصویری حجت الاسلام محمد نظری؛ مدرس شبکه روشنگری بسیج استان بر ضرورت مقابله با جریان تحریف در انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین و روشنگری برای آحاد جامعه بویژه نخبگان و خواص تاکید نمود.

سرهنگ مسعود رمرودی؛ معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان نیز در این نشست هم اندیشی با تاکید بر محور‌ها و مبانی مکتب انقلاب اسلامی بر بازخوانی بنیان‌های فکری آن شامل کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، انسان ۲۵۰ ساله فرمایشات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۲ آذر ماه سال ۷۹ که در حقیقت فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آن تشریح شده است، پرداخت و افزود:بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت یک استنتاج و خروجی کارآمد برای تحول در ادامه مسیر انقلاب و شتاب بخشی در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از دولت و جامعه اسلامی تا تمدن و زمینه سازی ظهور است که در این سه ضلع اساسی ومبانی این مکتب راهبری شده است.
ارسال نظرات