اولین جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون فرماندار، مسئولین شهرستانی و فرمانده سپاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۲۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، اولین جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون فرماندار، مسئولین شهرستانی و فرمانده سپاه شهرکرد و با رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتوکل های بهداشتی در سالن جلسات این سپاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستانی قرارگاه طرح شهید سلیمانی در سالن جلسات سپاه شهرکرد برگزار شد، ابتدا مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مأموریت های محوله پرداخت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز در این جلسه، گفت: طرح شهید سلیمانی یک طرح اجتماعی است و به نوعی آبروی نظام و آبروی وزارت بهداشت و درمان کشور است و همانطور که قبلا کادر درمان اعلام کرده اند تا پای جان برای مقابله با ویروس کرونا در میدان هستند باید بر اساس این طرح به اهداف کاهش بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا برسیم.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه شهرکرد نیز با بیان اینکه؛ امید ما به این طرح بسته شده افزود: بعنوان سرباز در خدمت فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی هستیم تا شاهد کاهش بیماری در سطح استان و کشور باشیم.

گفتنی است جلسه این قرارگاه با حضور معاون فرماندار، رئیس شبکه بهداشت شهرستان، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان، رئیس هلال احمر و فرمانده سپاه شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات