مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در یادداشتی نوشت

سیدالشهدای هسته‌ای و مظلومیت مضاعف رسانه‌ای

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در یادداشتی نوشت: با درخشش سپاه قدس در معادلات ژئوپلوتیک منطقه، این جریان رسانه‌ای دشمن بود که نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سر زبان‌ها انداخت.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۷۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رامین نظامی خواه افزود: از سال ها قبل و با درخشش سپاه قدس در معادلات ژئوپلوتیک منطقه، این جریان رسانه‌ای دشمن بود که نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سر زبان‌ها انداخت و بازنمایی مخدوش از چهره او را با کلیدواژه تروریسم دنبال کرد.

وی اضافه کرد: اما رویداد مهمی به نام ظهور داعش و باز شدن جبهه مقاومت و دفاع از حرم، تصویر واقعی از حاج قاسم به عنوان قهرمان ملی را نشان داد و کارآمدی نجات‌بخش سپاه قدس را عیان کرد. اینگونه بود که خون پاک سیدالشهدای مقاومت موجی در ذهن‌ها و دل‌ها آفرید.

نظامی خواه ادامه داد: سال هاست که دشمن، نام شهید دکتر محسن فخری‌زاده را هم مانند حاج قاسم در لیست تخریب و ترور رسانه‌ای داشت و با کلیدواژه بمب اتم بدنبال تحریف واقعیت درباره او بود.

وی تصریح کرد: همه‌گیری کرونا و پای کار آمدن تیم‌های علمی سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع(سپند) برای تولید کیت تشخیص و واکسن کرونا فرصت خوبی بود تا مردم با واقعیت‌های پنهان‌مانده درباره کاربردهای علوم استراتژیک هسته‌ای آشنا شوند. اما بی‌عملی در میدان رسانه، عامل مضاعفی برای مظلومیت سیدالشهدای هسته‌ای شده‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها