خبرهای داغ:
سردار شریف؛

اقدامات صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه اقدامات صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند این رژیم را اشغالگر و فاقد ریشه تمدنی توصیف کرد.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۹۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده ورونمایی و نمایش فیلم مستند اولین شهید مدافع حرم هرمزگان گفت: رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس که در لشکر پر افتخار ثارالله به فرماندهی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و رشادت‌های بی مثالی از خود نشان می‌دادند و هم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشتند و همگان شاهدجانفشانی امثال شهید عبدالحمید سالاری و تختی نژاد بودند.


سردار شریف با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد و سر تیم حفاظت شهید فخری زاده جان فشانی مثال زدنی در صحنه داشت، گفت:صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است.
وی تصریح کرد: از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که پیش از پیروزی انقلاب تمام امور کشور در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود، اما بعد از انقلاب منافع امریکا و به دنبال آن صهیونیست‌ها در معرض خطر قرار گرفت؛ به دلیل آنکه ملت بزرگ ایران را سد راه جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.
سردار شریف با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها اشغال گر و فاقد ریشه تمدنی هستند، گفت:این رژیم جعلی در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشور‌های اسلامی منطقه را ترور کرده است. خود صهیونیست‌ها نیز این ترور‌ها را مایه افتخار خود می‌دانند و اسامی این ترور‌ها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.


سخنگوی سپاه جلوگیری از دستیابی کشور‌های اسلامی به وِیژه جمهوری اسلامی ایران به سرشاخه‌های علم را از مهم‌ترین اهدف صهیونیست‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا دستاورد‌های علمی زیادی کسب کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر دستیابی کشور به سرشاخه‌های علم تاکید زیادی دارند.
سردار شریف در ادامه با بیان اینکه صهیونیست‌ها ماهیت و قدرت پوشالی خود را در معرض تهدید می‌بینند، گفت: نمونه آن شکست مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه بود؛ در حالی که صهیونیست‌ها مدعی بودند ارتش‌های عربی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نابود ساخته‌اند، اما برابر یک گروه مبارز مسلمان و مقاوم شکست سختی خوردند.


وی با یاد آوری رویای شوم دشمنان ایران اسلامی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی با فشار‌های حداکثری تا پایان سال ۹۷ دوام نمی‌آورد، اظهار کرد:، اما با هوشمندی ملت، با عظمت و کرامت ایستادگی کردیم و دشمنان ایران اسلامی و ملت ایران بار دیگر در دستیابی به اهداف پلید خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران ناکام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار