خبرهای داغ:

ورزش در جامعه شور و نشاط ایجاد می کند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به فواید ورزش گفت: ورزش در جامعه شور و نشاط ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۰۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعمالات خوبی در بین بسیج و مجموعه تربیت بدنی استان وجود دارد که امیدواریم این همکاری بهتر نیز شود.

وی افزود: روحیه پهلوانی که در رشته کشتی وجود دارد نکته مهمی است که قطعا هرچقدر به ورزش پرداخته شود آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  اظهار داشت : امروز جامعه ما نیاز به ورزش دارد زیرا ورزش در جامعه ایجاد نشاط و امید می کند.

وی افزود: همکاری بیشتر بسیج و هیئت کشتی باید صورت گیرد تا به بهتر شدن اوضاع کشتی در استان کمک شود که در این راه می توان از ظرفیت پایگاه های بسیج استفاده کرد.

دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: سپاه در کشور بسیار اثر گذار است و کار شما کار مقدسی است که باید همه پاسداران قدر لباس خود را بدانند.

وی افزود: امروز اوضاع کشتی کشور مناسب نیست و نیاز است تا از ظرفیت های سپاه برای کمک به بهبود کشتی کشور استفاده شود.

دبیر تصریح کرد: کشتی ورزشی است که متعلق به کشور ما است و باید تلاش شود تا این ورزش هرچه بیشتر در کشور پیشرفت کند .

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هیئت کشتی استان سمنان آماده همکاری بیشتر با سپاه در جهت اعتلای ورزش کشتی استان است و امیدواریم همه در راه اعتلای ورزش استان سمنان همکاری کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها