خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد

نقش پررنگ رسانه در قطع زنجیره کرونا

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: در این زمینه جهادی بودن که ذات اصلی رسانه است را دیدیم و اصحاب رسانه در کنار جهادگران حوزه سلامت، همیشه به عنوان افراد حاضر در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۵۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

سجاد بهمئی در نشست خبری سازمان بسیج رسانه خوزستان پیرامون داوری جشنواره‌های رسانه‌ای "ابوذر، قلم مقدس و هفته پدافند غیرعامل" که امروز (۱۷ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: رسانه‌ها همیشه در تمام صحنه‌ها و مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور دارند. دوستان رسانه‌ای پیگیر مسایل و مشکلات تمام افراد جامعه هستند اما خودشان بیشتر از همه با مشکلاتی مواجه هستند. یکی از مواردی که در حوزه رسانه نیاز است مسئولان و مدیران آن را پیگیری کنند، بحث "معیشت، اشتغال و بیمه" خبرنگاران است.

به گزاش بسیج ، وی بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها که به دنبال آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در تمام حوزه‌ها برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات هستند، به خودشان شاید خدماتی ارایه نشود و فکر می‌کنم در جنگ نرم باید صفت "خانه‌سازان بی‌خانه" یا "سنگرسازان بی‌سنگر" را به خبرنگاران و رسانه‌ها داد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: خدا را شکر در بخش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در مقطعی که با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، جهادی بودن که ذات اصلی رسانه است را دیدیم و متوجه تاثیر حوزه رسانه، خبرنگاران و عکاسان شدیم. در دوران کرونا، رسانه نقش پررنگی داشته است و اصحاب رسانه در کنار جهادگران حوزه سلامت، همیشه به عنوان افراد حاضر در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند. اصحاب رسانه در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اقدامات خیلی خوبی داشته‌اند که جا دارد از آن‌ها تقدیر کنم.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه خوزستان از تمام مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس انتظار دارد که با پیگیری موضوعات خبرنگاران و اصحاب رسانه، حوزه رسانه را آن طور که در شان و منزلت این دوستان است، ببینند. ضمن این‌که سازمان بسیج رسانه خوزستان به دنبال ارایه بهترین خدمات به خبرنگاران است.

بهمئی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه از سازمان‌های قشری و فرهنگی سپاه در حوزه رسانه بوده که چند وظیفه بر عهده آن است، افزود: از جمله وظایف این سازمان، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی در حوزه رسانه است که با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود داشت، توانستیم سه جشنواره رسانه‌ای "ابوذر، قلم مقدس و هفته پدافند غیرعامل" را برگزار کنیم. بیش از ۵۰۰ اثر به داوری این جشنواره‌ها راه یافت که ۳۲ نفر از اصحاب رسانه خوزستان نیز حائز رتبه‌های برتر شدند که مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی در حوزه رسانه، تجلیل از زحمات و اقدامات حوزه رسانه است، ضمن اینکه کیفی کردن محتوای اخبار نیز دیگر هدف ما از برگزاری چنین جشنواره‌هایی محسوب می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: در حال دریافت آثار برای پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هستیم که امیدوارم آثار بیشتری نسبت به سال گذشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. موضوع کرونا، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه از موضوعات اصلی این جشنواره محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها