خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان:

مقاومت تنها راهبرد نجات‌بخش در برابر دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان گفت: تنها راهبرد نجات‌بخش در برابر دشمن راهبرد مقاومت است و مردم و رهبری به مذاکره و سر یک میز نشستن با دشمن هیچ گونه موافقتی ندارند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۵۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی در جمع بسیجیان ورزقانی اظهار داشت: شهادت ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده در آستانه سالروز شهادت بزرگ‌مرد صنعت هسته‌ای کشور دکتر شهریاری اتفاق افتاد نشان‌دهنده این واقعیت است که دشمنان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند پیشرفت یک کشور اسلامی را ببینند.

وی افزود: دشمنان وقتی نمی توانند ببینند که یک کشور اسلامی پله‌های رشد و ترقی را طی می‌کند؛ با پشت‌پا زدن به همه قوانین بین‌المللی شخصیتی بزرگمرد مانند شهید فخری زاده را که یکی از استوره های علمی ما در حوزه صنعت هسته‌ای بود به شهادت رساندند.

 وی خاطر نشان کرد:  درخواستی که از مسئولان ذیربط داریم اینکه ضمن شناسایی هرچه سریع تر آمران و عاملان اصلی این اقدام تروریستی، پاسخ قاطع، بموقع، دندان‌شکن و بازدارنده در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه به فرموده شهید سردار سلیمانی «ما ملت امام حسینیم» از این پیام شهید درس می گیریم که ملت امام حسین(ع) پای میز مذاکره با یزید زمان نمی نشیند، افزود: قطعاً هیچ‌گونه رابطه‌ای مخصوصاً با کشورهایی که بویی از منطق نبردند نه‌تنها موجب نمی‌شود که کشور ما پیشرفت کند بلکه عزت ما خدشه‌دار می شود.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: رابطه برقرار کردن با آمریکا و اسرائیل غاصب رابطه با شیطان است همانطور که امام راحل تشبیه کردند آمریکا را به شیطان بزرگ ، همچون شیطان  دست از خوی استکباری خودشان برنمی‌دارند و پیمان با آن‌ها به‌مثابه پیمان با شیطان است و چنین چیزی در دستور کار مومنین قرار نمی گیرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار