خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری گلستان:

باند سارق سوخت از نیروگاه برق علی آبادکتول دستگیرشدند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باندی که اقدام به سرقت سوخت از نیروگاه علی آبادکتول می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۵۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛ هادی هاشمیان ازدستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت سوخت از نیروگاه علی آبادکتول می کردند خبرداد.

 

دادستان گلستان گفت: اعضای این باند که مجموعه ای که از کارکنان نیروگاه برق علی آبادکتول و رانندگان تریلی های نفتکش بودند، گازوئیل های ارسالی به این نیروگاه که برای تولید برق استفاده می شد، از نیروگاه خارج می کردند و می فروختند.

 

هاشمیان افزود: متهمان پیش از رساندن سوخت به نیروگاه در بین راه گازوئیل تانکرها را خالی می کردند و سپس یا با همان تانکرهای خالی و یا با تانکرهای پر از آب راهی نیروگاه علی آباد می شدند و با هماهنگی قبلی، اقدام به تخلیه می کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با گزارش حراست نیروگاه برق، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی علی آبادکتول قرار گرفت و پس از تحقیقات ۱۱ نفر از کارکنان نیروگاه، رانندگان متخلف و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی ها در این پرونده همچنان ادامه دارد گفت: تا کنون تحقیقات از سرقت بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل با ۴۰ تانکر حکایت دارد که احتمال افزایش این اعداد و ارقام است.

هاشمیان با بیان اینکه به متهمان این پرونده اتهام سرقت تانکر سوخت و تحصیل مال از طریق نامشروع تفهیم اتهام شده شده است، افزود: پنج نفر آنها با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شدند و بقیه با قرارهای کفالت و وثیقه فعلاً آزاد هستند.

نیروگاه برق علی آبادکتول از سال ۹۷ با تغییر سوخت، با گازوئیل هم برق تولید و وارد مدار می کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار