برخی دستگاه‌های اجرایی از حداقل کمک‌ها در طرح شهید سلیمانی دریغ می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از پایش ۴۹ هزار و ۸۰۰ خانوار در رشت خبر داد و گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی از حداقلی‌ترین کمک‌ها در طرح شهید سلیمانی دریغ می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۷۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی ظهر امروز در جلسه مقابله با کرونای شهرستان رشت ضمن قدردانی از اصناف جهت پای کار بودن و همراهی‌های اخیر اظهار داشت: ما همچنان در کنار صنوف خواهیم بود و رفع دغدغه‌های آنان را ضروری می‌دانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: طرح‌ غربالگری شهید سلیمانی حدود یک هفته است که در سطح شهر رشت آغاز شده و به تبع آن جلساتی در فرمانداری با همکاری فرماندار برگزار شد و تا امروز 49 هزار و 800 خانوار در رشت مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند.

قاسمی ضمن قدردانی از رسانه ملی به‌جهت تصویربرداری و انعکاس فعالیت‌ بسیجیان در طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیجیان در این طرح با پای پیاده به درب منازل مراجعه‌ می‌کنند و ضمن ارائه توصیه‌های بهداشتی، وضعیت سلامتی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با گلایه از عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی در طرح شهید سلیمانی ابراز داشت: سوال اینجاست که آیا اهمیت این کار فقط مربوط به مجموعه بسیج است و شورای محل و دهیاران کجای کار هستند و چرا برخی دستگاه‌ها پای کار نیستند؟

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به دریافت 450 تب‌سنج از سپاه استان با همکاری علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: 10 هزار و 500 خانوار فقط دیروز در سطح شهر رشت غربالگری شدند و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی از حداقلی‌ترین کمک‌ها در این طرح دریغ نکنند.

قاسمی با بیان اینکه اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در رشت مستلزم همکاری و هماهنگی تمام مسئولان است تصریح کرد: در جریان این طرح تاکنون 40 هزار ماسک بسته‌بندی شده تهیه و در اختیار خانوده‌ها قرار داده شد و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانستند در این زمینه کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه کار تشکیلاتی با وحدت و اتحاد در مقابله با کرونا تاثیرگذار است در غیر این صورت به نتایج مطلوبی نمی‌رسیم ابراز داشت: تا امروز 49 هزار و 800 خانوار در رشت غربالگری شدند که از این تعداد 51 نفر مشکوک به کرونا بودند که با هماهنگی مرکز بهداشت دیگر مراحل کار انجام شد و اقدامات لازم در ارجاع به مراکز درمانی یا قرنطینه خانگی افراد نیز انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار