مادر شهیدان والامقام غلامحسن و اسمعیل جباری غازانی دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۲۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بانو الحاجیه خدیجه جدی غازانی مادر شهیدان والامقام غلامحسن و اسمعیل جباری غازانی شب گذشته بر اثر کهولت سن به فرزندانش پیوست.

شهید غلامحسن جباری غازانی متولد دوم آذر ۱۳۳۷ در چهارم فروردین ۱۳۶۱ در خرمشهر در عملیات فتح المبین و شهید اسماعیل جباری غازانی متولد ۲۳ فروردین ۱۳۴۶ در هفتم اسفند ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی جزایر مجنون در عملیات خیبر به فیض شهادت رسیدند.
آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس ۸ هزار و ۷۵۶ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار هم با صدور پیام مشترکی درگذشت مادر شهیدان جباری در تبریز را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و محمدرضا پورمحمدی استاندارآذربایجان شرقی آمده است:

خبر درگذشت الحاجیه خانم جدی غازانی مادر شهیدان عالی مقام غلامحسین و اسماعیل جباری غازانی موجب تأثر و تألم شد.

درگذشت مادر شهیدان جباری در تبریزمادران گرانقدر شهداء الگویی برای بانوان ایران عزیز اسلامی هستند، که در فراق فرزندان رشید خویش، چون شمع سوختند و دم بر نیاوردند و اُسوه مقاومت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و با صبر و متانت خویش نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن بیمه کردند.

اینجانبان این ضایعه را به مردم ولایتمدار و غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و به خصوص به خانواده‌های محترم جدی و جباری از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای آن بانوی صبور رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندیم.

ارسال نظرات