خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری خراسان جنوبی گفت: باید با همت، تلاش، همدلی و همراهی بیشتر در مقابل استکبار و استبداد بایستیم زیرا هر عقب‌نشینی باعث گستاخی بیشتر نظام استکبار و دست‌نشانده‌های آنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۷۴۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رهبر معظم انقلاب درباره علم و پژوهش می فرمایند" علم و دست برتر علمی، راز پیشرفت هر کشوری در اقتدار اقتصادی، سیاسی، نظامی و روحیه‌ای است". و این نشان از اهمیت بالای علم و پژوهش دارد و براساس منویات رهبر معظم انقلاب علم باید همراه با اخلاق باشد و ما نباید در باتلاقی بیفتیم که امروز غرب در آن افتاده است و دست و پا می زند.

به شهادت رساندن سرداران بزرگ جبهه نظامی و علمی ایران ( سردار سلیمانی و شهید فخری زاده ) توسط دشمنان بعد از گذشت 40 سال از دوران دفاع مقدس نشانه چیست جز اینکه پیشرفت ایران در حوزه های مختلف نظامی، صنعت دفاعی و توان موشکی خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی است.

و همچنان افتخارمان این است که « ما ملت امام حسینیم» ...

 

مرتضی عظیمی فر مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به دلیل اینکه دشمنان نظام دست به این گونه اقدامات ناجوانمردانه‌ ( ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای) برعلیه ملت ایران می زنند اظهار داشت: دلیل این‌گونه حرکات و اقدامات زشت، اول نشان از حقیقت و ذات پلید استکبار و دست نشانده های آنها دارد و دوم ترس از انقلاب اسلامی که آن‌ها فکر می‌کنند به خیال خام خود با این اقدامات خواهند توانست  جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی با بیان اینکه مهمترین درسی که از ترور دانشمندان ایرانی می گیریم اول شناخت بهتر و دقیق‌تر دشمن است افزود: علی‌رغم اقدامات مختلف در نشان دادن حُسن نیت و راستی آزمایی ایران به‌خصوص در بحث هسته­ای اما پاسخ آن‌ها چیست و چگونه بود. پس باید با رعایت خطوط قرمز و حفظ محرمانگی برخی مسائل نظام در حوزه‌های مختلف و درنهایت پیشرفت در زمینه هایی که دشمن از آن وحشت دارد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در پیامی خطاب به مسئولین نظام متذکر شد: باید بیش از پیش با همت، تلاش، ایجاد همدلی و همراهی در مقابل استکبار و استبداد بایستیم زیرا هر عقب‌نشینی باعث گستاخی بیشتر نظام استکبار و دست‌نشانده‌های آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: به فرموده امام (ره) که فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. بدانند ملت ایران قدردان خون فرزندان مجاهد خود هست و خواهد بود (ملت ایران از خون فرزندان قهرمان و مجاهد خود نخواهد گذشت) و این‌گونه اقدامات ملت را برای عزمی جدی‌تر آماده می‌کند.

عظیمی فر خاطرنشان کرد: طبیعتاً مسئولین نظام و نیروهای مسلح این‌گونه تجاوزها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و عاملان این حرکت زشت باید به سزای عمل خود برسند.

 

وی تأکید کرد: یکی از پاسخ‌های کوبنده ملت ایران و جامعه علمی کشور می‌تواند پیشرفت روزافزون در جهت تولید علم و فناوری در زمینه های مختلف است چون دشمن از پیشرفت ایران از هر چیزی بیشتر وحشت دارد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی  گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت و نظام ما کشوری را دوست دارند که در تعامل با دنیا باشد اما نه نظام‌ها و دولت‌هایی که قصد چپاول و استعمار ایران عزیز را دارند و تاریخ نشان داد که دوستی با آمریکا هیچ‌گونه ثمره‌ای برای ما نداشته و همیشه ضربات خود را به بهانه‌های مختلف به ایران و نظام اسلامی زده‌اند.

 

برگزاری شورای دانش و پژوهش با حضور نیروهای مسلح استان

وی یادآورشد: بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری به واسطه هدف گذاری و وظیفه ذاتی که دارد در حوزه های مختلفی با مبتکرین و مخترعین همراه است  تا بتواند قدمی در رشد و تعالی علم، پژوهش و فن آوری بردارد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع)استان با اشاره به برنامه های این معاونت در هفته پژوهش عنوان کرد: برگزاری شورای دانش و پژوهش با حضور نیروهای مسلح استان ، برگزاری یک مورد دفاعیه در باب پژوهش، دیدار اعضای شورای دانش و پژوهش استان با نماینده ولی فقیه در اولین روز از هفته پژوهش از برنامه های هفته پژوهش است.

وی مرکز رشد، نوع آوری وشکوفایی بسیج علمی را با همکاری پارک علم و فن آوری را از دیگر برنامه های بسیج علمی، پژوهشی وفن آوری در هفته پژوهش عنوان کرد و ادامه داد: این جلسه در جهت حمایت از مبتکرین ومخترعین با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه خراسان جنوبی و دکتر ناصری مسئول پارک علم و فن آوری استان و با همکاری بسیج علمی پژوهشی برگزار خواهد شد.

 

احصاء 47 موضوع پژوهشی در  بسیج علمی

عظیمی فر با اشاره به پژوهشکده مجازی حضرت بقیه الله و اهمیت آن در بسیج علمی عنوان کرد: این فضا فرصتی مناسب برای بسیجیان در جهت آموزش ومحتوا سازی پیش بینی شده است تا آنها بتوانند از  محتوانی آموزشی آن استفاده و بهره لازم را ببرند.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی بیان داشت: پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج بر عهده بسیج علمی است و اقدامات پژوهشی خوبی در آن انجام می شود.

وی با بیان اینکه در بسیج علمی توانسته ایم 47 موضوع پژوهشی را احصاء کنیم که از این تعداد دو موضوع نیاز اساسی جامعه ما است، گفت: این دو موضوع به پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج ارجاع شد.

انتهای پیام/ 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها