خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

اقدامات خوبی در طرح شهید «سلیمانی» برای شناسایی و کنترل کرونا صورت گرفته است

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی برای کنترل، مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا گفت: در این طرح اقدامات خوبی برای شناسایی و کنترل بیماری در بخش‌ها و روستاهای شهرستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

اقدامات خوبی در طرح شهید «سلیمانی» برای شناسایی و کنترل کرونا صورت گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: ۸۲۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در ۲۰ منطقه شهرستان نهاوند شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان نهاوند افزود: ۲۳ روز از این طرح گذشته است و از تعداد ۸۲۰ بسیجی این طرح، ۵۰۰ بسیجی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه شهرستان به ویژه نیروهای بسیج و شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی برای کنترل، مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا اظهار کرد: در این طرح اقدامات خوبی برای شناسایی و کنترل بیماری در بخش‌ها و روستاهای شهرستان صورت گرفته و نتایج کار نیز در سه هفته گذشته مطلوب و رضایت بخش است.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز است هماهنگی برنامه‌های ترویج مکتب سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین ادارات، کمیته‌ها و رسانه‌ها به منظور تشریح و معرفی برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی اقدامات لازم صورت بگیرد.

مختاری بیان داشت: تمام ظرفیت‌های شهرستان برای سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پای کار بیایند تا برنامه‌ای در خور این سردار شهید داشته باشیم.

وی از دستگاه‌های متولی به ویژه اداره صمت و اتاق اصناف نهاوند خواست در طرح نظارتی ویژه شب یلدا با کنترل قیمت‌ها و بازار زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات