شب یلدا در یزد با انار 200 هزارریالی

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد گفت: بازار میوه و تره بار به علت کاهش تقاضا به شدت آشفته بوده و در وضعیت مناسبی نمی باشد.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۷۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد اظهار داشت:به علت شرایط خاص حاکم بر جامعه و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم، بازار میوه و تره بار با کاهش تقاضا همراه بوده و بسیاری از مغازه داران متحمل خسارات فراوان گردیده اند.

وی ادامه داد: به دنبال کاهش تقاضا، عرضه نیز با کاهش روبه رو بوده و به همین علت قیمت انواع میوه و صیفی جات در بازار با کاهش قیمت مواجه بوده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا نیز تصریح کرد:میوه‌های ویژه شب یلدا به اندازه کافی در سطح استان توزیع و قیمت انواع هندوانه در میادین میوه و تره بار از کیلویی ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ریال می‌باشد و مغازه‌های سطح شهر باید حداکثر ۲۰ درصد به این قیمت اضافه نمایند.

مشرف در ادامه با اشاره به اینکه در مابقی میوه جات مغازه‌های سطح شهر باید حداکثر ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند تصریح کرد: قیمت سیب درختی کیلویی ۵۰ هزار تا ۱۴۰ هزارریال، قیمت پرتقال واشنگتنی از ۶۰ هزار تا ۱۴۰ هزار ریال، پرتقال معمولی از ۵۰ هزارتا ۷۰ هزارریال، پرتقال تامسون از ۵۰ هزارتا ۱۰۰ هزارریال و قیمت انار از ۶۰ هزار تا ۲۰۰ هزارریال می‌باشد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در پایان گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده انواع میوه جات ویژه شب یلدا بیش از نیاز بازار عرضه شده وهیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار