مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت و گو با «بسیج»:

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود

مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۸۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه جشنواره گوهر فاطمی  در سطح نیروهای مسلح برگزار می شود،گفت:این جشنواره در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز با مسئولیت معاون اجرایی این نهاد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره مرکز فرهنگی سپاه استان می باشد،افزود:جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ،گسترش و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عفاف وحجاب و ارائه الگوهای خوب وشایسته به جامعه هدف در استان زنجان برگزار می شود.

 

مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه عفاف حجاب ؛جهاد و ایثارگری، عفاف وحجاب؛فرهنگ و هنر، عفاف وحجاب؛دانش و پژوهش  وعفاف وحجاب؛ خلاقیت و نوآوری،4 محور این جشنواره می باشد،بیان داشت:کارکنان پایور(اعم از شاغل وبازنشسته)، همسران، فرزندان ،سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

 

نصیری با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه،عکس،نقاشی،دلنوشته وشعر تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در زنجان به آدرس سه راه امجدیه-پشت درمانگاه شهدای گمنام-ساختمان بسیج جامعه زنان-طبقه فوقانی-مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال  ویا به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تحویل دهند، خاطرنشان کرد:همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33530260 (مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان)تماس حال نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از جمع آوری وداوری آثار،به آثار برگزیده استانی جوایزی اهدا خواهد شد،یادآور شد:همچنین 4 الگوی برتر عفاف وحجاب در محورهای ذکر شده معرفی  و آثار برگزیده جشنواره نیز به دبیرخانه مرکزی جشنواره گوهر فاطمی در استان تهران  ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار