خبرهای داغ:

از میز خدمت تخصصی تا کلینیک صنعتی در شاهرود

یاران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این روز‌ها در شاهرود برنامه‌های متفاوتی را اجرایی می‌کنند که برگزاری میز خدمت تخصصی و جلسه مشترک کلینیک صنعت‌یار گوشه‌هایی از آن است.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، چهارمین میز خدمت تخصصی و جلسه مشترک کلینیک صنعت یار با حضور سرهنگ شعبانعلی مسول بسیج مهندسین علم وصنعت، سرگرد بستجانی مسئول عارضه یابی واحد‌های تولیدی شرق استان، تسهیل گر و مسئول صندوق‌های اشتغال زایی سپاه ناحیه شاهرود در محل اداره غله وبه میزبانی مهندس معصومی ریس اداره غله و ذخیره سازی شهرستان شاهرود برگزار شد.
جعفر اسماعیلی، فرمانده بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود در این نشست اظهار کرد: چهارمین میز خدمت تخصصی و جلسه مشترک کلینیک صنعت‌یار با حضور مسؤول بسیج مهندسین علم و صنعت، مسؤول عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی شرق استان، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری و تسهیلگر و مسؤول صندوق‌های اشتغال‌زایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در اداره غله و ذخیره‌سازی این شهرستان برگزار شد و نتایج خوبی به همراه داشت.
او به گزارشی از وضع فعلی واحد‌های صنعتی و عارضه‌یابی صورت‌گرفته در سال قبل برای ۴۵ واحد صنعتی و ادامه این کار در سال ۹۹ اشاره و خاطرنشان کرد: این مشکلات در چند بخش دسته‌بندی شده که شامل مشکل نقدینگی، بروکراسی زیاد اداری، مشکل تأمین مواد اولیه موردنیاز، فروش محصولات واحد‌های تولیدی، نوسانات قیمت‌ها، ارز و ... است.
فرمانده بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود گفت: به‌صورت عملیاتی، مشکل سه واحد صنعتی که مرتبط با اداره غله و ذخیره‌سازی شهرستان شاهرود بود، را بررسی کرده‌ایم.
اسماعیلی از اعلام آمادگی و همکاری بسیج ادارات شهرستان شاهرود برای ورود به مبحث تخصصی و بررسی و رفع مشکل این سه واحد‌های تولیدی خبر داد.
او با اشاره به شعار سال (جهش تولید) و سیاست‌گذاری و جهت‌گیری کلان نظام توسط مقام معظم رهبری، همکاری همه‌جانبه و ظرفیت بسیج ادارات شهرستان شاهرود برای تحقق جهش تولید و برداشتن موانع تولید را ضروری دانست.
اسماعیلی با اشاره به حمایت فرمانده سپاه و قرارگاه شهرستانی و استانی با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه و ادارات مربوطه، از تشکیل جلسه‌ای در این راستا خبر داد.
فرمانده بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود همچنین از لزوم استمرار جلسات و حرکت جهادی و خالصانه فارغ از بروکراسی اداری تأکید و آمادگی بسیج ادارات شهرستان را برای برداشتن موانع تولید و کمک به تحقق شعار سال اعلام کرد.
اسماعیلی گفت: این جلسات هر دو هفته یک‌بار به‌صورت منظم و با محوریت بسیج ادارات تشکیل شده و هماهنگی لازم برای ورود به ادارات با هماهنگی بسیج ادارات شهرستان شاهرود صورت می‌پذیرد.
او افزود: مصوب شده است تا با هماهنگی بسیج ادارات با حضور میدانی در شهرک صنعتی شاهرود، به بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی با حضور رئیس اداره غله، رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت و مسؤول کارگروه آرد و نان فرمانداری شهرستان پرداخته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار