پویش «یک_قاچ_تشکر» در استان بوشهر برگزار می‌شود

کانون اندیشه‌ورزان مجازی استان بوشهر به مناسبت سال روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، پویش #یک_قاچ_تشکر را در فضای مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۸۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
پویش «یک_قاچ_تشکر» در استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: برگزاری این پویش، فرصتی برای قدردانی از مدافعان سلامت است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه، در فضای مجازی انجام می‌شود.
عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «بیان یک جمله تشکر آمیز یا خواندن یک بیت از دیوان حافظ در قالب کلیپ تقدیمی به مدافعان سلامت»، «هدیه‌ای به مدافعان سلامت»، «دلنوشته قدردانی از مدافعان سلامت» و «نقاشی یا طراحی در مورد مدافعان سلامت» ابتدا در صفحات مجازی خود با هشتک #یک_قاچ_تشکر منتشر کرده و سپس آن را با پیام‌رسان‌های ایتا، واتس آپ و تلگرام به شماره ۰۹۳۷۹۶۶۸۱۰۲ ارسال کنند.
وی افزود: مهلت ارسال آثار به این پویش تا یکم دی ماه سال جاری بوده و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
این فعال فضای مجازی یادآور شد: کانون اندیشه‌ورزان مجازی استان بوشهر از کانون‌های وابسته به سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر است که گروه‌های فعال فرهنگی مردمی فضای مجازی در آن به فعالیت می‌پردازند و محور فعالیت آن‌ها پاسداشت و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی است.
افروغ اضافه کرد: این مجموعه در تمام حوزه‌های فضای مجازی فعال است و ساخت چندین بازی و اپلیکیشن و برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد از جمله فعالیت‌های مهم آن تاکنون است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار