فرمانده سپاه زرندیه خبر داد:

فعالیت گروه‌های جهادی در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، هدف طرح را پیروی از شیوه نامه‌های بهداشتی جهت شکستن زنجیره انتقال، جداسازی، درمان زودهنگام، اقدامات جدی بهداشتی و اجرای قانون برای محدود کردن تجمعات کوچک و ... دانست .
کد خبر: ۹۳۰۳۵۱۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، هدف طرح را پیروی از شیوه نامه‌های بهداشتی جهت شکستن زنجیره انتقال، جداسازی، درمان زودهنگام، اقدامات جدی بهداشتی و اجرای قانون برای محدود کردن تجمعات کوچک و ... دانست و اظهار داشت: با تبیین و تشریح طرح در شورای اداری شهرستان و هماهنگی بین فرماندار، امام جمعه، شبکه بهداشت و سپاه شهرستان زرندیه آمادگی لازم برای اجرای طرح در شهرستان بوجود آمده است.
حسین روح افزا ضمن اشاره به آغاز اجرای طرح قاسم سلیمانی و تشریح طرح برای روحانیون و فرمانده پایگاه‌های شهرستان، ادامه داد: مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا با مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیرو‌های بسیج امکان پذیر است و از همه کسانی که با جان و دل به این عرصه وارد شده‌اند قدردانی کرد.
فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه کارگروه‌های حمایتی، مراقبتی و بازرسی در این راستا تدوین شده و به اقشار مختلف مردم خدمات ارائه خواهند کرد، گفت: توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی کردن معابر عمومی و گذرگاه‌ها از جمله اقداماتی به شمار می‌رود، که تاکنون در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام گرفته است.
وی افزود: خدمت رسانی و مردم‌یاری در راستای ریشه کنی ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری آغاز شده و با مشخص کردن حوزه استحفاظی تیم‌ها، همچنان شاهد فعالیت جهادی گروه‌های مختلف در بازه‌های زمانی بوده‌ایم که امیدواریم در زمینه طرح شهید سلیمانی نیز با حضور جهادگرانه شاهد خدمات ارزنده‌ای باشیم.
روح افزا ادامه داد: طبق آمار، فاز ابتدایی طرح شهید سلیمانی تاکنون با حضور ۵۰۰ نفر خواهر و برادر در تیم‌های شناسایی، مراقبت، حمایتی و بازرسی سازماندهی و کارت شناسایی اعضای این تیم‌ها صادر گشته است.

ارسال نظرات