تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: می‌بایست تمامی مجموعه‌های مربوط در راستای پیگیری و کاهش معضلات اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشند و تمام توان و امکانات خود را بکار گیرند.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۸۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس از بندرعباس، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی به‌منظور تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی با حضور مسؤولان استانی در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه، هم‌افزایی و هم‌اندیشی در امر رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مردم در سطوح مختلف است.

وی افزود: می‌بایست تمامی مجموعه‌های مربوط در راستای پیگیری و کاهش معضلات اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشند و تمامی توان و امکانات خود را بکار گیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد: دستگاه‌هایی که به‌طور مستقیم در جهت مسئله کاهش معضلات اجتماعی مسؤولیت دارند و یا آن‌هایی که ظرفیت و توانمندی‌هایی در این خصوص دارا می‌باشند می‌بایست ستاد استانی را یاری کنند تا با هم‌افزایی و متمرکز کردن فعالیت‌ها به یک وضعیت مطلوب در استان برسیم.

ارسال نظرات