مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:

حضرت زينب(س) پرستار نهضت و انقلاب حسينى است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، حضرت زینب (س) را پرستار نهضت و انقلاب حسینی خواند.
کد خبر: ۹۳۰۴۶۴۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸

حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت:  يكي از سيره هاي عملي زندگي اين بانوي الهي، پرستاري و دستگيري از حال بيماران و درماندگان بود.

وی افزود: اتفاقات سختي كه در طول حيات سراسر سخت ايشان رخ داد، همچون بيماري مادر بزرگوارشان، ضربت خوردن پدر، مسموميت برادر و بالاخره حادثه بزرگ كربلا، حضرت زينب را به عنوان الگوي پرستاران معرفي كرد و سالروز ولادتش، به عنوان روز پرستار برگزيده شد.

حجت الاسلام پیغمبری اضافه کرد: حضرت زينب(س) با مجاهدت و قيام شجاعانه خويش در برابر زورگويان و هم‏چنين فريب ‏خوردگان زمانش، آن چنان از قيام امام حسين(ع) دفاع كرد كه ‏تا قيام رستاخيز، همانند او نه در مردان و نه در زنان، وجود ندارد و اين نام جاودان و مقدس براى هميشه با عظمت ‏بايد برده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: شايسته است از پرستاران فداكار و بي توقعي ياد كنيم كه همواره از مهرباني و دلسوزيشان بهره مند بوده ايم. به مادراني كه همواره در زندگي به شير زناني همچون زينب(س) تاسي کرده اند تا دررويارويي با مصائب و دشواري هاي زندگي مرهمي بر دل هاي مجروحان می گذارند.

ارسال نظرات