مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم شهر خبر داد

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی به نیازمندان قائمشهر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم شهر اعلام کرد: بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب "یلدای مهربانی" به همت بسیج جامعه زنان در قائم شهر بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۵۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کلثوم آهنگری در گفتگو با خبرنگار بسیج در قائم شهر از تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب "یلدای مهربانی" برای کمک به نیازمندان به همت بسیج جامعه زنان، خیرین و ادارات خبر داد و گفت: همزمان باشب یلدا و تقارن آن باهفته مقاومت و دهه بصیرت به همت بسیج جامعه زنان سپاه و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، پایگاه‌های بسیج، ادارات، خیرین، اقشار مختلف وبانوان شهرستان ۱۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم شهر هزینه ریالی بسته‌های معیشتی را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این کمک‌ها  در قالب ۶ راس گوسفند، کارت هدیه وبن‌های خرید، کمک جهیزیه نوعروسان، بسته‌های بهداشتی درمانی تهیه و آماده شده است که بین اقشار محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم شهر تاکید کرد: در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری در موضوع کمک مومنانه با همکاری نهاد‌های شهرستان و خیرین نیک اندیش برآنیم تا باز هم بتوانیم دل‌های شکسته محرومان، نیازمندان را با این کار شاد کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها