فرمانده سپاه ساوه خبر داد:

توزیع۲۰۰۰بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی/ بسیج سنگری مستحکم برای خدمت صادقانه به مردم

سرهنگ دستجانی گفت: دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۱۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: کمیته حمایتی قرارگاه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ساوه، با هماهنگی و تعامل با بنیاد مستضعفان بالغ بر دو هزار بسته معیشتی در دو مرحله توزیع خواهد کرد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی که شامل ۸ قلم کالاست را ۴۰۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: هر بسته شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و ... است که در اختیار جامعه هدف و آسیب دیدگان از کرونا قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی در دو مرحله توزیع خواهد شد، اظهار کرد: نخستین مرحله توزیع همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و شب یلداست که از طریق قرارگاه‌های محله‌ای شهید سلیمانی توسط مساجد و ائمه جماعت توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله دوم نیز همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی هزار بسته بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

سرهنگ دستجانی به فعالیت ۲۸ قرارگاه محله محور شهید سلیمانی در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۸ قرارگاه در ساوه، سه قرارگاه در نوبران و هفت قرارگاه در بخش مرکزی ساوه متشکل از کمیته‌های مختلف در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا تشکیل شده‌اند.

وی گفت: در این طرح امامان جماعت، فرماندهان قرارگاه محله‌ها و پایگاه‌های مقاومت به عنوان دبیر اجرایی این قرارگاه مردمی در کنار معتمدین و مردم با سه رویکرد حمایتی با اهدای بسته‌های معیشتی، مراقبتی با هدف خدمت رسانی به افرادی که درگیر شدند و نیاز به کمک دارند و غربالگری و رویکرد نظارتی، فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات