خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یکی از ویژگی های برجسته بسیج را ولایتمداری دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه خلاف آن نبوده و تردیدی در بسیجیان و پاسداران به وجود نیامده است.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۶۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز (یکم دی ماه) در دیدار بسیجیان و کارکنان سپاه بجنورد که به مناسبت دهه "بصیرت و ولایت" در محل دفتر وی انجام شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، گفت: بسیج از برکات الهی بود که از جانب خداوند متعال در ذهن امام راحل القا و بر ملت بزرگ ایران اسلامی ارزانی داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: یکی از ویژگی های برجسته بسیج، ولایی و ولایتمدار بودن آنان است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه خلاف آن نبوده و تردیدی در بسیجیان و پاسداران به وجود نیامده است و بخش اعظم توفیقات این شجره طیبه بسیج از ولایت مداری آنان است.

 

امام جمعه بجنورد جهادی بودن این نهاد انقلابی را شاخصه دیگر آن عنوان و بیان کرد: یک روز تیر سلاح کلاش نداشتیم و همه چیز را با وجود تحریم های سنگین وارد می کردیم، اما بسیجیان و پاسداران با روحیه جهادی موشک هایی ساختند که رعب و وحشت را در دل دشمنان مضاعف نمود، شاید اوایل مورد تمسخر برخی افراد قرار گرفتند، اما این اراده و روحیه جهادی به نتیجه رسید.

 

حجت الاسلام و المسلیمن نوری با اشاره به اینکه اخلاص از دیگر شاخصه های بسیج و سپاه است، اظهارکرد: بسیجیان و پاسداران در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستند و خواهند بود.

 

وی افزود: ما با مردم قدرتمند و بدون آنان هیچ هستیم، انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، راهپیمایی ها به ویژه 9 دی را مردم ایجاد کردند و رهبر انقلاب اسلامی با تکیه به جوانان و مردم با قدرت و اقتدار صحبت می کند.

 

حجت الاسلام محسن اکبرزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد نیز در این مراسم، گفت: بسیج و سپاه دارای روحیه انقلابی گری و جهادی هستند و در هر کجا که منافع مردم، انقلاب و اسلام در خطر باشد با قدرت وارد عمل خواهند شد.

 

مهدی الهی راد، فرمانده سپاه شهرستان بجنورد نیز در ادامه انتصاب شایسته حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری را به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد تبریک و فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفت و افزود: ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، با اعلام بیعت با نماینده ولی فقیه در استان، آمادگی همه جانبه را برای تحقق آرمان های اسلام و امامین انقلاب در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها