بررسی کیفیت آب روستاهای بخش مرکزی ری

کیفیت آب روستاهای امام زاده ابوالحسن(ع) ، اسلام آباد نظامی، اسلام آباد سیمان تهران و غنی آباد در جلسه ای با حضور بخشدارمرکزی ری بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج؛ جلسه بهبود کیفیت آب روستاهای امام زاده ابوالحسن(ع) ، اسلام آباد نظامی، اسلام آباد سیمان تهران و غنی آباد به ریاست آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری و با حضور عبدالله مجاهد مدیر امور آب و فاضلاب ناحیه4(شهرری) آبفای منطقه6تهران و عزیزی کارشناس امور فنی و عمرانی بخشداری در محل بخشداری برگزار شد.

  آمنه شب کوکا بخشدار بهبود کمی و کیفی آب شرب روستاهای بخش مرکزی ری را از الویت های بخشداری مرکزی ری عنوان کرد و اظهار داشت: موضوع صدور مجوز حفاری از روستای عباس آباد واقع در محور ری ورامین به روستای اسلام آباد نظامی در دستور کار قرار گرفت.

شب کوکا افزود: در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای  اسلام آباد سیمان تهران و غنی اباد در صورت تامین منابع لازم نسبت ب تعویض خط لوله آزبست این دو روستا اقدام خواهد شد.

بخشدار مرکزی ری گفت: در راستای حل مشکلات کمی و کیفی آب روستای امام زاده ابوالحسن (ع) مقرر شد ظرف دوماه آینده ، اداره آبفای شهرستان ری نسبت به انجام مقدمات طرح آبرسانی به این روستا از مسیر شهید رجایی اقدام لازم را انجام دهد.

در ادامه جلسه عبدالله مجاهد مدیر امور آب و فاضلاب ناحیه4(شهرری) آبفای منطقه6تهران گفت: با اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در اسفندماه سال گذشته، خدمات رسانی به این روستاها آغاز شده و بدون وقفه ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای عملیات اصلاح شبکه، خط250میلی متری شهری به مخزن روستای تقی آباد متصل شد و دبی ورودی از شبکه آب شهری به مخازن مجتمع آبرسانی شهید تهرانی به میزان 20 لیتر بر ثانیه فزایش یافت.

مجاهد افزایش قطر شبکه اتصال آب شهری در اسلام آباد نظامی به منظور افزایش دبی ورودی برای تامین آب منطقه جاده نظامی با کمیت و کمییت بالاتر را از دیگر اقدامات در این زمینه بیان کرد و ادامه داد: خارج کردن چاه جاده نظامی به دلیل ماسه دهی زیاد و چاه  G3 غنی آباد از مدار بهره برداری با هدف ارتقای کیفیت آب روستاهای زیر پوشش مجتمع شهید تهرانی، نصب شیر خط 250 میلی متری و شیر آتش نشانی در ورودی روستای اسلام آباد نظامی از اقدامات مهمی است که در روستاهای بخش مرکزی ری انجام شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار