خبرهای داغ:
در قالب طرح شیهد سلیمانی صورت گرفت

به کارگیری بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی از بسیجیان در بوکان

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی، بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی از بسیجیان این شهرستان سازماندهی و به کارگیری شدند.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۸۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: این طرح برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی با تشویق عموم شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط سپاه بوکان با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اجرا شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان افزود: در این طرح ۱۲۰۰ تیم رصد، نظارت و شناسایی از حوزه های مقاومت بسیج محلات روستایی و شهری به کارگیری شدند؛ این گروه ها آموزش‌های لازم را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دریافت کرده اند و در سطح شهر فعالیت داشته و برای توزیع اقلام بهداشتی و توزیع بسته های معیشتی اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ۴هزار نفر ساعت در اجرای این طرح فعالیت داشتند، افزود: بسیجیان سپاه بوکان با استفاده از چک‌لیست‌های موجود، در هر محله حاضر شده و در بخش مراقبتی نیز آموزش‌های لازم را به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و خانواده‌های آنان ارائه می‌کنند.

وجدی با اشاره به اینکه این طرح در مقاطع مختلف و براساس پیشرفت و شیوع بیماری تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی هدف دیگر سپاه بوکان از اجرای این طرح در میان عموم مردم است.

سرهنگ وجدی، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، شناسایی خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا و انجام خدماتی مانند خرید خانگی و پرداخت قبوض و خدمات اداری، شناسایی خانواده‌های مبتلا به کرونا، گندزدایی منازل مبتلایان و اماکنی که افراد مشکوک و مثبت کرونایی در آن قرار گرفتند توسط گروهای جهادی در این طرح مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار