معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان‌شرقی:

ترددهای بی‌مورد خیز کرونا را سبب می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: ترددهای بی‌مورد در سطح شهرها به خصوص شهرهای بزرگی مثل تبریز، خیز چندین باره ویروس کرونا را سبب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۹۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روزبه رجایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به ‌رغم کاهشی شدن آمار مبتلایان و فوتی های کرونا، اخبار خوبی از جامعه دریافت نمی شود، بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به خصوص فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم تاکید کرد.

وی اظهار کرد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، جدی نگرفتن استفاده از ماسک و افزایش ترددهای بی‌مورد سبب افزایش آمار بیماری در دو هفته آینده خواهد شد.

رجایی با تشریح آخرین روند درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی، گفت: خوشبختانه همان طور که پیشتر نیز اعلام شده حدود یک ماه است که با روند کاهشی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و کاهش بستری‌های کرونا مواجه هستیم.

وی، آخرین تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی را ۶۶۰ نفر اعلام و اضافه کرد: مردم، اصناف و بازاریان نیز در اعمال محدودیت‌ها همکاری بسیار خوبی با حوزه‌ی سلامت داشتند که باید این تعامل همچنان تداوم یابد.

ارسال نظرات