خبرهای داغ:
امام جمعه بندر دیر:

مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود

کد خبر: ۹۳۰۵۶۲۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بصیرت، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه سلام الله علیها اولین شهیده و مدافع راه ولایت است و بزرگداشت ایشان تعظیم شعائر الهی است.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه های مذهبی باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد، افزود: با توجه به شیوع نوع جدید کرونا که چندین برابر خطرناک تر است، چارچوب های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت ادامه داد: نهم دی ماه یادآور حماسه بزرگ ملت ما در دیماه سال 88 و نشانگر بصیرت و ولایت مداری مردم و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود.

حسینی با بیان اینکه در نهم دیماه انقلاب دیگری به وقوع پیوست، عنوان کرد: تنها علاج فتنه 88 حضور مردم در صحنه و نشان دادن وفاداری خود به نظام و رهبری بود.

وی بیان کرد: از تقارن دهه بصیرت با ایام فاطمیه در راستای روشنگری و بصیرت افزایی و دفاع از ولایت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

امام جمعه دیر با تأکید بر اینکه باید مکتب و راه شهید سلیمانی را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: این شهید بزرگوار مردمی بود و باید مراسم بزرگداشت ایشان هم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مساجد، هیأت‌ها و دیگر دسته‌جات مذهبی در فضای مجازی و حقیقی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و بیان کرد: در سالگرد این شهید باید بر روحیه ولایت مداری ایشان و همچنین نقش پررنگ رهبری در مقابله با فتنه و خنثی سازی توطئه های دشمنان تأکید کنیم.

حسینی با بیان اینکه نقش شهید سلیمانی و مهدی ابومهندس در مقابله با تروریسم دولتی مطرح شود، یادآور شد: برنامه ها بصورت شعاری نباشد و بر نقش عاشورای حسینی و دلبستگی مردم به دین و مذهب تأکید شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار