نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: یوم الله نهم دی ماه، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۴۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در پیام جمعه این هفته با بیان اینکه  نداشتن بصیرت انسان را در حمایت از جبهه حق دچار اشتباه می‌کند، از نهم دی به عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی یاد کرد.

وی افزود: تاریخ 9 إلى 19 دي ماه با عنوان «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» اعلام شده، این دهه بهترین فرصت برای تبین نقش بصیرت و ولایت در مقابله با فتنه ها و افشای نقش کانون های خارجی و داخلی در ایجاد فتنه و بصیرت افزایی است.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: حاج قاسم سلیمانی پیروز در جهاد اکبر، مسلط بر عرصه نظامی، بی‌پروا از دشمن، همواره مردمی، شجاع، مقاوم، تیزهوش با درایت، فداکار، نوع‌دوست، اهل تقوا و معنویت، اهل اخلاص و آخرت بود.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: مقطع سوم حیات طیبه حضرت صدیقه طاهره، یعنى رحلت پیامبرتا شهادت خود ایشان ،سخت ترین مقاطع حیاتى معصومین علیهم السلام بشمار میر‌ود و شاید هیچ مقطعى از مقاطع حیاتى حضرات  به تلخى ، صعوبت و پیچیدگى این برهه نباشد.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دفاع از حریم ولایت و امامت‌، ترسیم راه صحیح و مستقیم‌ و افشاء چهرة نفاق‌ سه برکت اصلی قیام فاطمی بود.

نماینده ولی فقیه در ادامه با بزرگداشت هفتم دی روز نهضت سواد آموزی، بیان کرد: لازمه ریشه کنی بی سوادی در جامعه بسیج همگانی و پای کار آمدن همه آحاد ملت و نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی برای شناسایی افراد بی سواد است چرا که به برکت انقلاب اسلامی تمامی مراحل ثبت نام و کتب و لوازم التحریر به رایگان در اختیار سوادآموزان قرار می گیرد و حتی تعیین زمان کلاس ها در اختیار سوادآموز است.

ارسال نظرات