خبرهای داغ:
مسئول کارگروه جمع‌آوری خاطرات کمیته زن و دفاع مقدس بهار خبر داد

پایان نگارش زندگینامه شهیده «صفیه وارسته»

مسئول کارگروه جمع‌آوری خاطرات کمیته زن و دفاع مقدس بهار از پایان نگارش زندگینامه شهیده «صفیه وارسته» از شهدای زن شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۳۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

پایان نگارش زندگینامه شهیده «صفیه وارسته»سیما یونسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به پایان نگارش زندگینامه شهیده «صفیه وارسته» اظهار داشت: همت خود را برای معرفی شهدای زن جزم کرده‌ام.

وی افزود: ریشه انقلاب اسلامی با ایثار خون شهدا و فداکاری مردم و اطاعت از رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) محکم شده و پاسداری از آن وظیفه همه ما و قدرشناسی از شهدا و ایثارگران و شکرانه پیروزی و اقتدار ما است.

مسئول کمیته نویسندگی زن و دفاع مقدس شهرستان بهار ابراز داشت: در حال حاضر با همکاری خانم کتابی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و مسئول کمیته زن و دفاع مقدس، برای جمع‌آوری خاطرات و زندگینامه شهیده «سیده فاطمه موسوی» یکی دیگر از شهدای زن شهرستان در تلاش هستم.

وی عنوان کرد: امید است خداوند به جوانان ما توفیق همکاری در راه زنده نگه داشتن شهدا را عنایت فرماید و مطمئن باشند هرکس قدمی برای انقلاب و شهدا و امام شهدا بردارد خداوند اجرش را خواهد داد .

این دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و از نویسندگان ادبیات پایداری با اشاره به ضرورت معرفی شهدا ابراز داشت: زندگینامه شهیده «صفیه وارسته» از شهدای زن شهرستان بهار با همکاری کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان بهار، با عنوان «ماهی‌ها زنده‌اند تا شهادت دهند» به نگارش درآمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سیما یونسی از نویسندگان ادبیات پایداری از سال ۹۵ وارد عرصه نویسندگی شده و تاکنون کتاب‌های «خاکریز مجنون» زندگینامه دو فرمانده، شهیدان «مهدی فریدونی» شهید شاخص سال ۹۹ و زندگینامه شهید «حاج محمد رحیمی» را به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار