خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حضور گسترده جوانان در جبهه، از تاثیرگذاری معلمان ناشی می‌شد

حضور گسترده جوانان در جبهه، از تاثیرگذاری و نقش تربیتی معلمان ناشی می‌شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار الله وردی داداش‌زاده امروز در  دیدار با مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اظهار کرد: حضور يك بانو در رأس فعاليت های تعليم و تربيت را به فال نيك می گيريم و اميدواريم تحولات مهمى در بحث های تربيتى، فرهنگی و آموزشى با برنامه ريزى هاى مناسب مجموعه آموزش و پرورش رخ دهد.

وی افزود: مطالعات صورت گرفته درباره ايام جنگ تحميلى نشان می دهد كه درصد بالايی از حاضرين در دوران دفاع مقدس و رزمندگان را بسيجيان كم سن و سال و عموما دانش آموز تشكيل می دهد.

وی گفت: حضور مؤثر جوانان در دوران جنگ تحميلی را مرهون تربيت و تأثيرگزارى هاى معلمان هستيم و معلمان در جامعه امروزى نيز جوانان را براى جنگ هاى نرم و فرهنگى آماده مى كنند.

مهين منافى مدير كل آموزش و پرورش آذربايجان غربى نيز در اين ديدار، گفت: يكى از افتخارات آموزش و پرورش تعامل و همكارى نزديك با سپاه و بسيج است؛ اين تعامل يك اعتبار براى آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

منافى ادامه داد: تربيت در سال ها و ايام گذشته به سختى و پيچيدگى امروز نبود؛ شرايط براى انجام كارهای فرهنگى و تربيتى در جامعه امروز به مراتب سخت تر است.

وي گفت: آموزش و پرورش به تنهايی توانايى تحقق امر تربيت را ندارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبرى همه دستگاه ها ياری رسان نظام تعليم و تربيت باشند، كه بسيج و سپاه در اين راه نقش مهم و بسزايی را ايفا می كنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار