خبرهای داغ:
رسول امامی
یادواره لاله‌های روشن استان اصفهان برگزار شد

یادواره لاله‌های روشن، با محوریت گرامی داشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۹شهید تحصیل کرده برگزار شد.

این مراسم با عنوان لاله‌های روشن و به منظور گرامی‌داشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۹شهید تحصیل کرده، صبح امروز در دبیرستان ماندگار سعدی ناحیه ۳ اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع): این مراسم با عنوان لاله‌های روشن و به منظور گرامی‌داشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۹شهید تحصیل کرده، صبح امروز در دبیرستان ماندگار سعدی ناحیه ۳ اصفهان برگزار شد.

محمد‌رضا نظریان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ در این رویداد سخنرانی کرد. او با اشاره به گرامی‌داشت ۷۹شهید تحصیل کرده گفت: دانش آموزان ما همچنان قابلیت‌های ارزشمندی دارند اما باید از آن‌ها استفاده شود.

جانشین معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «اساسی ترین نیاز کشور، ایجاد روحیه امید به آینده و خودباوری در نسل جوان است» اظهار داشت: ما باید جوانان را با اتفاق‌های بزرگ که به ثمر رساندند، به خود‌باوری و عزت نفس برسانیم، بنابراین نباید دغدغه جوانان مسائل کم ارزش باشد. باقری ادامه داد: از جمله این اتفاق‌های بزرگ، پیروزی بزرگ ستاره خلیج فارس است که با برتری از پالایشگاه پتروشیمی آبادان و اصفهان سهم بسزایی را در فعالیت‌های نفتی کشور ایجاد کرد.

در ادامه این رویداد، جانباز دفاع مقدس دکتر شیرانی از ۸سال جنگ تحمیلی روایتگری کرد. او با اشاره به رشادت‌های شهدا گفت: شهدا باعث افتخار این مرز و بوم هستند و دانش آموزان نیز آنان را الگوی زندگی خود بدانند و راه‌شان را ادامه دهند. در پایان خواهر شهید دکتر بهشتی در ارتباط تلفنی پس از گرامی‌داشت شهدای تحصیل کرده گفت: من توصیه می‌کنم دانش آموزان هوشیار باشند و تحت تأثیر جنگ فرهنگی دشمنان قرار نگیرند چرا که هدف آنان نیز همین است.

در پایان خواهر شهید دکتر بهشتی در ارتباط تلفنی پس از گرامی‌داشت شهدای تحصیل کرده گفت: من توصیه می‌کنم دانش آموزان هوشیار باشند و تحت تأثیر جنگ فرهنگی دشمنان قرار نگیرند چرا که هدف آنان نیز همین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار