مسئول دفتر نمایندگی سپاه ساوه گفت:

ولایت فقیه عاملی مهم برای وحدت امت اسلامی /شناخت و معرفت مردم نسبت به جایگاه ولی فقیه امری ضروری است

حجت الاسلام مهدی محمدی گفت:شناخت و معرفت مردم نسبت به جایگاه ولی فقیه ضروری است و امروز ولی فقیه نقش محوری در جامعه را دارد و خود نیز عامل وحدت و در امان ماندن از تفرقه است.
کد خبر: ۹۳۰۶۹۲۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه،با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه و دفاع جانانه حضرت زهرا سلام الله علیها از اصل ولایت گفت:حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی مطلوب برای امت اسلامی است وبا توجه به تبلیغ بی شائبه دشمنان در عرصه های مختلف اعم از مجازی و حقیقی،لازم است همگان اول شناخت و معرفت خود را نسبت به جایگاه رفیع و عظمت ولایت فقیه بالا ببرند و در دفاع از حریم ولایت سکوت اختیار نکند.

وی گفت:امروز در مجامع و مجالس مختلف جای دفاع از حریم ولایت خالیست و این بر مظلومیت ولی فقیه اضافه می کند و انسان را به یاد دوران ها و عرصه هایی که بر ائمه اطهار علیم السلام خصوصا امیر المومنین با جایگاه رفیع ولایت و جانشینی بلافصل حضرت علی علیه السلام،می اندازد.

محمدی افزود:ما باید همواره از حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها که تا پای جان از حریم ولایت دفاع کرد و هرگز از پا ننشست،الگو بگیریم.با فریادی از فریادهای حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از حریم ولایت و امامت پیمان می بندیم که سکوت نکنیم و تا پای جان با ولایت و رهبر معظم انقلاب پیمان می بندیم.

ایشان گفت:امروز ولایت فقیه عامل وحدت بخش در بین امت مسلمان و در درون کشور وحدت سران قوا، ملت و مسئولین است و مصداق اصلی آن در ایجاد حفظ و انسجام جبهه مقاومت اسلامی است.

این مقام مسئول گفت:امروز،دشمن جایگاه رهبر انقلاب را پر رنگ تر از همیشه می بیند و تمام تلاشش برای ایجاد فاصله بین امت با رهبریت است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات