خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد گفت: بر مبنای مصوبه ستاد کرونا برپایی هر گونه مراسم عزاداری در شهرهای با وضعیت نارنجی ممنوع است و مسئولین هیئات مذهبی موظف به اجرای این مصوبه و برپایی مراسمات به صورت مجازی هستند.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۴۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

برپایی هر گونه مراسم عزاداری در شهرهای با وضعیت نارنجی ممنوع استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمزه عبدکوند در ستاد کرونای اسدآباد ضمن بررسی آخرین وضعیت کووید۱۹ در سطح شهرستان اسدآباد اظهار داشت: بر مبنای مصوبه ستاد کرونا برپایی هر گونه مراسم عزاداری در شهرهای با وضعیت نارنجی ممنوع است و مسئولین هیئات مذهبی موظف به اجرای این مصوبه و برپایی مراسمات به صورت مجازی هستند.

وی گفت: مسئولین ستاد صیانت بارها از عدم رعایت پروتکل در برخی مطب‌ها گلایه داشته و گزارشات مستند خود را ارسال کرده‌اند و بر این مبنا لازم به ذکر است برخورد جدی با مطب‌هایی که پروتکل را رعایت نکنند در دستور کار اسـت.

دادستان اسدآباد نیز در این جلسه ضمن انتقاد از فک پلمب خودسرانه برخی صنوف گفت: این کار بدون مجوز و هماهنگی دستگاه های مربوطه تخلف است و از مسئولین مرتبط انتظار میرود علاوه بر تعیین دقیق مدت زمان پلمب نسبت به اعلام جرم خودسرانه فک پلمب اقدام کنند.

محمد شیرزادی همچنین درباره باشگاه‌های ورزشی نیز گفت: مقرر بوده است این مراکز از اداره کل استان تأییدیه کتبی را اخذ و سپس اقدام به فعالیت کنند اما در قالب گزارشات دریافتی این چنین موردی ملاحظه نشده است.

وی گفت: انتظار است نظارت متولیان بر باشگاه‌های ورزشی بیشتر شده و موارد تخلف گزارش شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز گفت:از ابتدای شیوع کرونا تمام مراجعین در اسدآباد برای گرفتن تست ۳ هزار و ۳۷ مورد بوده است.

دکترصالحی تصریح کرد:انتظار داریم ستاد کرونا با جدیت بیشتری با تجمعاتی همانند عروسی برخورد کند چراکه وضعیت نارنجی شهر شکننده است.

وی بیان کرد: تا عصر روز یکشنبه، ۱۷ بیمار در بخش کرونا بستری هستند که هشت نفر از این افراد مثبت، پنج نفر منفی و چهار نفر نیز در شرایط پیگیری قرار دارند.

رییس پلیس اسدآباد نیز گفت: طی محدودیت‌های اخیر ۱۶جریمه یک میلیون تومانی، دو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای افراد متخلف صادر شده است‌.

سرهنگ افشین یاری ضمن تشکر از همکاری سپاه ناحیه در اجرای مصوبات ستاد کرونا گفت: در محدودیت آخر اعمال شده 30 مغازه متخلف پلمب شده و برای ۲۰ کسبه متخلف نیز اخطار صادر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات