بصیرت‌افزایی محور اقدامات رسانه‌ای در دهه بصیرت امسال

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اجرای برنامه‌های رسانه‌ای و مجازی در دهه بصیرت امسال گفت: بصیرت افزایی محور اصلی گفتگو‌های مجازی بوده و می‌بایست رسانه‌ها به این موضوع توجه کنند.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا امروز در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه و بسیج دانشجویی گیلان با محوریت نقش رسانه در دهه بصیرت، این دهه را یادآور حماسه بزرگ و تاریخی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: مردم گیلان در پیروی از ولایت پیش رو بودند و حماسه ۸ دی را خلق کردند.

وی افزود: تبیین و بررسی اتفاقات و ابعاد گسترده فتنه ۸۸ و همچنین حماسه ۸ و ۹ دی باید جز اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی رسانه‌ها قرار گیرد.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند رسانه‌های استان در بخش فضای مجازی، بر ضرورت بکارگیری از این ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: بنا داریم به خاطر شیوع کرونا و شرایط حساس این روزها، دهه بصیرت را به صورت مجازی و گفتمان‌های زنده از یکی از شبکه‌های اجتماعی برگزار کنیم.

پارسا با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و بازخوانی وقایع فتنه ۸۸، تصریح کرد: بصیرت افزایی محور اصلی گفتگوهای مجازی بوده و می‌بایست رسانه‌ها به این موضوع توجه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان نیز در این جلسه با گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹ دی و دهه بصیرت، گفت: دهه بصیرت که نمایان گر اتفاقات تلخ و شیرین و تاریخ ساز برای نظام مقدس اسلامی است باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

محمدمهدی نیازمند با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را برای گرامیداشت ۸ و ۹ دی مورد هستیم، بیان کرد: رسانه‌ها بهترین ابزار برای تبیین حقایق تلخ و شیرین فتنه ۸۸ هستند و می‌بایست این رسالت را به خوبی عملی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار