همزمان با اولین روز از ایام فاطمیه برگزار شد

مراسم عزاداری حضرت زهرا (س)در حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد

مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) همراه با قرائت خطبه فدکیه در حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، همزمان با ایام فاطمیه اول و شهادت دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت؛ حضرت فاطمه (س)مراسم روضه خوانی در حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری (س) میبد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم یکی از سرگروه‌های صالحین به تبیین ابعاد شخصیتی زندگی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان یک اسوه و الگو نه تنها برای زن مسلمان بلکه برای تمام جامعه بشری می‌باشد.
وی در ادامه افزود: همانطور که در سیره حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مشاهده می‌کنیم ایشان به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت می‌باشد و نشان می‌دهد که امروز دفاع از ولایت فقیه و پیروی از انقلاب بر همه ما واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولایت دفاع کرد ما هم باید راه ایشان را ادامه دهیم و امروز مدافع ولایت و رهبری باشیم.
این سرگروه صالحین در پایان به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) اشاره نمود و گفت: خطبه فدکیه به‌عنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت و ترویج شخصیت و منش حضرت زهرا (س) می‌باشد که ماباید آن را در زندگی خود به کار ببریم.
در پایان این مراسم بخش کوتاهی از خطبه‌ی فدکیه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها قرائت شد و مراسم با ذکر مداحی و عزاداری توسط سرکار خانم زارع خاتمه یافت.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم توسط جمعی از بسیجیان از خدمات فرمانده جهادی حوزه مقاومت خدیجه الکبری سلام الله علی‌ها خانم امینیان محمدی و دو نفر از بسیجیان این حوزه که به عنوان سرپرست و پرستار خانواده در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری داشتند، تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار