دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند امروز خشم ملت ایران از آن‌ها دوچندان شده و باعزمی جدی‌تری و گام‌هایی استوارتر در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام خواهند برداشت.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمانیندگی ولی‌فقیه در این نهاد، با صدور بیانیه‌ای مشترک فرا رسیدن سالروز قیام 8دی و 9دی، سالروز تجدید میثاق امت با ولایت و خنثی‌سازی فتنه 88 را گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه هشتم دی ماه مردم گیلان و نهم دی ماه ملت ایران اقدامی تاریخی و تمدن‌ساز بود که پیوند عمیق ملت ایران با ولایت و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

یوم‌الله نه دی نشان داد که ملت ایران به خوبی نفوذ را می‌شناسد و هرگونه توطئه‌افکنی و فتنه‌انگیزی توسط دشمنان را در نطفه خاموش خواهد کرد.

دشمن جاهل و نادان ملت ایران و انقلاب اسلامی در سال 88 تمام ظرفیت خود را برای ضربه به ایران اسلامی به میدان کشانده بود اما در محاسبات خود، بصیرت، هوشیاری و پیوند قلبی مردم با ولایت فقیه را دخیل نکرده بود و این ویژگی‌های امت انقلابی ایران اسلامی نقشه‌های آنان را نقش برآب کرد.

دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که بعد از شهادت سردار دل‌‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده خشم ملت ایران از آن‌ها دوچندان شده و باعزمی جدی‌تری و گام‌هایی استوارتر در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام خواهند برداشت.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه بصیرت تاکید می‌کند که امروز تنها را سعادت و پیشرفت انقلاب اسلامی را تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) می‌داند و در تمامی میدان‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات