معاون سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام درگفت و گو با بسیج :

بصیرت مردم در نهم دی فتنه‌گران را به زباله دان تاریخ سپرد

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: حمله به عزاداران حسینی، آتش زدن مساجد و روشنگری‌های رهبرانقلاب موجب حرکت خودجوش مردم و به میدان آمدن آنان در ۹ دی شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

سرهنگ دوم پاسدار جواد بیژنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازهرمزگان ، با اشاره به تقارن دهه فاطمیه و بصیرت اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) پرچمدار بصیرت و قهرمان مبارزه با تحریف است.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به همزمانی دهه بصیرت با نخستین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: این دهه که آغاز آن سالروز گرامیداشت 9 دی و پایان آن نوزدهم دی ماه آغاز جرقه انقلاب است، تاریخ ساز بوده است.

بیژنی عنوان کرد: بصیرت یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که انسان برای حرکت در یک دنیا پر تلاطم در این عصر انفجار اطلاعات به آن نیاز دارد.

وی ادامه داد: بصیرت، همانند قطب‌نمایی است که هر نیروی نظامی در شب عملیات به آن نیاز دارد و اگر این وسیله را به همراه نداشته باشد، حتما مسیر اصلی را پیدا نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که در مسیر جبهه دشمن قدم بردارد.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه بصیرت در دنیای امروز بسیار مهم و لازم است، گفت: اگر به فضای فتنه آمیز سال 88 نگاه کنیم، خواهیم دید در شرایطی که تمام طراحی‌های دشمن از جمله ترور، خشونت‌های محلی، جدایی‌طلبی، جنگ، ناتوی فرهنگی و تحریم در طول 30 سال پس از وقوع انقلاب اسلامی نتیجه نداده بود، دشمنان خارجی با مشارکت عوامل داخلی خود طراحی سنگین و گسترده‌ای علیه کشور ما آغاز کردند.

بیژنی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند از طریق ساختارهای درونی در زمان انتخابات و هنگام ریل‌گذاری حکومت‌‌ها که دوره انتخابات است، با تهییج مردم اتفاقاتی را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: رهبری فوق العاده امام خامنه‌ای و تحمل این مصیبت‌ها و سختی‌های موجود و آرامشی که در خطبه‌های نماز جمعه که یک هفته پس از انتخابات خواندند که در پی آن از جمعیت معترض به‌شدت کاسته شد و اعتماد مردم به جامعه بار دیگر شکل گرفت.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: روشنگری‌های مقام معظم رهبری و همچنین دعوت ایشان از خواص برای حضور در جامعه و عدم سکوت و ارائه تحلیل خواستند تا مردم را راهنمایی کنند.

بیژنی بیان کرد: هر چند رهبر انقلاب نسبت به سران فتنه دلسوز بودند و تلاش کردند تا آن‌ها را از دشمن جدا کنند، اما متاسفانه برخی از سران فتنه اصرار فراوانی به همراهی با دشمنان داشتند و در خودفریبی غرق شدند.

وی گفت: در انتهای 8 ماه پس از انتخابات، حضور و بصیرت مردم در نهم دی ماه عامل دومی بود که فتنه‌گران را نابود کرد.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) اظهارکرد: حمله به عزاداران حسینی، آتش زدن مساجد و قرآن و روشنگری‌های رهبرانقلاب مردم را به این نتیجه رساند که بیش از این نمی‌توان به این افراد مهلت داد، به همین دلیل مردم به صحنه آمدند.
بیژنی خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در 9 دی ماه 88 که رکورد شکنی جمعیتی پس از رحلت امام(ره) بود، طومار فتنه گران را جمع کردند.

ارسال نظرات