بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهیده مطهره نارویی به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه:

نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان، حوزه مقاومت بسیج شهیده مطهره نارویی در یوم الله نهم دی بیانیه ایی صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بار‌ها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.

این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمان‌های امام و رهبری دست مایه‌ی عده‌ای خواص بی خاصیت شود.

۹ دی سبب شد فتنه گران و فریب خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه­ جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی (ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشار‌ها و توطئه­‌ها و فتنه­‌ها نخواهند شد و با بصیرت و اراده پولادین متکی بر ایمان، با دل و جان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

امروز مهم­ترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران بوده؛ لذا ضمن ایجاد هوشیاری در مقابل روش­‌های مختلف دشمن از جمله نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌­ساز و تصمیم‌­گیر باید نقشه دشمن را درک کرد.

ضمن گرامیداشت این حماسه افتخارآفرین ملّی، این روز را به مردم فهیم ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک و همدل و هم‌نوا با مردم نجیب و سرافراز ایران، امیدوار است که همواره نور بصیرت الهی در دل‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی باشد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار