فرمانده سپاه هشترود:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت مردمی است که پای انقلاب ایستاده‌اند

فرمانده سپاه هشترود با اشاره به لزوم بازخوانی و روشنگری حماسه 9 دی برای نسل جوان گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۶۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاریبسیج از آذربایجان شرقی، مالک ناجی در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: مردم در نهم دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه ولایت یش از ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان هشترود اجرائی خواهد شد. فضاسازی سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از مدافعان حرم، بازدید از پایگاه های منتخب طرح شهید سلیمانی، برگزاری ویژه برنامه های ۹ دی و همچنین سالروز شهادت شهید سلیمانی و از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در آن برشمرد.

ناجی اضافه کرد: با اجرای طرح راهبردی سردار سلیمانی توسط بسیجیان و کادر درمانی هشترود و به اذعان مسئولان بهداشتی آثار این طرح قابل مشاهده است؛ اما باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

وی همچنین در ادامه از پخش یکهزار بسته غذای گرم و ۶۰۰ بسته معیشتی در سالروز شهادت سردار سلیمانی در سطح شهر و بین خانواده های آسیب دیده از جریان کرونا  خبر داد. و گفت: قرار بر این است که در روز شهادت سردار سلیمانی در بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستای شهرستان غذای نذری و احسان توزیع شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار