مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

سپاه با تمام توان در اعتلای کشور تلاش می‌کند

حسینی گفت: سپاه در همه زمینه‌ها در کنار مردم و بقیه ارگان‌ها برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

سید حسن حسینی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج سازندگی در ایام کرونا هم همانند سال‌های قبل از ماموریت‌های سازمانی خود عقب نمانده است گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا، امسال علاوه بر تکمیل ۱۷ پروژه محرومیت زدایی با اعطای وام‌های اقتصاد مقاومتی کم سود توانسته است برای ۱۰۸ نفر اشتغالزایی کند.

وی ایجاد ۸۷ گروه جهادی در قالب طرح قاسم سلیمانی جهت کارهای عمرانی، بهداشتی، سلامت و آموزش یکی دیگر از ماموریت‌های امسال بسیج سازندگی دانست و افزود: جهت کمک حال معیشتی خانواده‌های نیازمند، صندوق‌های قرض الحسنه مردم دار مردم یار در رفع نیازمندی‌های افراد کم بضاعت فعال بوده‌اند که امسال تعداد این صندوق‌ها که ۵۱ صندوق در سطح شهرستان رسیده است.

حسینی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا توانسته‌ایم 10 هزار و 788 بسته معیشتی را در اختیار مردم قرار دهیم خاطرنشان کرد: علاوه بر این بسته‌های معیشتی، 17 هزار و 166 مورد بسته‌های حمایتی در قالب وسایل معیشتی، کارت هدیه، غذای گرم، لوازم آموزشی و لوازم التحریر در اختیار خانواده‌های کم درآمد و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه امسال توانستیم برای ۲۷ زوج با کمک خیرین جهیزیه تهیه نماییم ابراز داشت: علاوه بر این، پنج سری جهیزیه هم با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، کمینه امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام در اختیار زوج‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در همه زمینه‌ها در کنار مردم و بقیه ارگان‌ها برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد تاکید کرد: امسال علاوه بر تمامی ماموریت‌های فوق به ۲۵۹ نفر از افراد شهرستان در قالب آموزش‌های مهارتی از قبیل خیاطی، زنبور عسل و خدمات ارائه داده‌ایم.

2001/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار