مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

بصیرت نقطه قوت گفتمان و محور مقاومت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز مهم ترین عامل اقتدار نظام را بصیرت مردم خواند و افزود: بیداری اسلام در منطقه بعد از ۹ دی شروع شد، بصیرت نقطه محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۵۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام و المسلمین یوسفی در سلسه نشست هاي گفتمان اسلامي مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز با محوریت عناصر و مولفه های گفتمان مقاومت اظهار داشت: در تاریخ اسلام خیلی ها مشکل مبانی نداشتند، در تشخیص مصداق با مشکل مواجه بودند. آنهایی که معاویه را امیرالمومنین خطاب می کردند، آنهایی که در مقابل امام حسین(علیه السلام) ایستادند در مصداق دچار مشکل بودند.

حجت السلام و المسلمین یوسفی با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: مقاطع حساسی را پشت سر گذاشته ایم. عجایبی در ۸ ماه فتنه رخ داد، ۱۷ سفارت خارجی، نامه ها و بیانیه هایی که از خارج از کشور طراحی میشد، شبکه های ماهواره ای علیه نظام هماهنگ شده بودند‌، ۸ ماه فتنه انگیزی شد.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی دشمن نیاز به بصیرت دارد گفت: توطئه ها چیده بودند، ۹ دی مردم با بصیرت انقلابی وارد میدان شدند و در مقابل توطئه ها ایستادند. برای ایستادگی در مقابل آنها که فتنه ها و طراحی های عجیبی در سر دارند با اتکا به منابع دین و قرآن نیاز به بصیرت دینی داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز مهم ترین عامل اقتدار نظام را بصیرت مردم خواند و افزود: بیداری اسلام در منطقه بعد از ۹ دی شروع شد، بصیرت نقطه محور مقاومت است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما حوزویان و فعالان سیاسی و دانشگاهیان باید دست به دست هم بدهیم و در مقابل توطئه ها بایستیم خاطر نشان کرد: فتنه یعنی در آمیختگی حق و باطل، هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش که نه پشتی دارد تا سوارش شوند و نه پستانی تا شیرش دوشند. فقط با بصیرت دینی امکان ایستادگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی وجود دارد.

 

خبرنگار بسیجی: رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها