مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

توزیع۳۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در سطح استان تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توزیع‌شده است.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۳۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت‌الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی امروز در آیین توزیع بیش از ۵۰۰ سبد معیشتی ، تهیه‌شده از محل درآمد موقوفات شهرستان اراک "طرح شهید سلیمانی"  گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای مقاومت توجه به سیره و مکتب این شهید یک ضرورت مهم است و تقارن سالگرد شهادت ایشان با ایام فاطمیه نشان از توجه ایشان به اهل‌بیت(ع) و خصوصاً حضرت زهرا است.

واحدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین شاخصه سیره و مکتب شهید سلیمانی توجه به نیازمندان و فقرا بود لذا در قالب طرح شهید سلیمانی اداره کل اوقاف و امور خیریه طرح کمک مؤمنانه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در آستانه شهادت شهید سلیمانی ۵ هزار بسته کمک مؤمنانه در قالب این طرح در نظر گرفته شد و امیدواریم نام متبرک شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی آثار و برکات مؤثری داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا اداره کل اوقاف به مناسبت‌های مختلف طرح کمک مؤمنانه را از محل موقوفات پیش‌بینی کرد که در سطح استان تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توزیع‌شده است.

وی افزود: کلیه اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توسط مراکز افق آستان امام زادگان، هیئت‌امنا و ائمه جماعت شناسایی‌شده‌اند که با رعایت کرامت انسانی و حفظ شخصیت آنها در سطح استان توزیع خواهد شد.

واحدی بیان کرد: همچنین از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ هزار ماسک با محوریت ۱۲ کارگاه تولیدی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان،۱۷۶ هزار دستکش بهداشتی، ۶۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و الکل به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان و ۷۶ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم از محل موقوفات و کمک‌های خیرین در سطح استان توزیع‌شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در کنار مردم بوده و تا پایان ریشه‌کن شدن این بیماری در کنار مردم خواهد بود و امیدواریم به‌حق این ایام ارزشمند شر این بیماری زودتر از جامعه بشریت ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار