خبرهای داغ:

حماسه ۹ دی پیوند مجدد مردم با شهدا بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: حماسه ۹ دی، پیوند مجدد مردم با اصل نظام، شهدا و امامین انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۹۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

 حجت الاسلام سیدعلی سید نظری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: ۹ دی در انقلاب اسلامی یک حماسه مهم، به یاد ماندنی و جاودانه است.

وی یادآور شد: دشمن به بهانه انتخابات در سال ۸۸ بحران سیاسی در کشور ایجاد کرد و کشور دچار نزاع ناخواسته شد و در این بحران سیاسی خیابان‌ها و شهرها خصوصاً پایتخت دچار درگیری شد و بسیاری از پایگاه‌های بسیج، مساجد، اماکن عمومی و خیمه امام حسین (ع) به آتش کشیده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ادامه داد: مردم از همه اقشار و طبقات مختلف بعد از چند ماه صبر و خویشتن‌داری حماسه ۹ دی را خلق کردند، و به صورت خود جوش در برابر آمریکا و هم‌دستانش که پشت این جریان سنگر گرفته بودند، ایستادند.

سید نظری تصریح کرد: دشمنان اصل نظام و امامین انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و شهدا را نشانه گرفته بودند و مردم با خلق حماسه‌ ۹ دی پاسخ با صلابتی به آنان دادند.

این مسئول بیان کرد: چون آمریکا سیلی محکمی از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی خورده است، کینه دیرینه دارد و در هیچ مقطع دلسوزی نکرده و نخواهد کرد و از روی خصومت توان دیدن پیشرفت و آبادی ایران در همه زمینه‌ها خصوصاً انرژی هسته‌ای و برجام را ندارند.

وی اضافه کرد: ‌زمان‌شناسی، بیداری، هوشیاری و تبعیت از رهبری مردم بود که طراحی دشمن را خنثی کرد و ضربه محکمی به همه دشمنان زدند و درس بزرگی به آنان دادند، که هر کسی مانند صدام، شاه و منافقین نسبت به انقلاب اسلامی کینه توزی، لجاجت و شرارت کند توسط ملت بیدار به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظرات