تقدیر از مربیان و سرگروهان فعال حوزه یک حضرت فاطمه (س)شهریار

مسئول تربیت و تعلیم (شجره طیبه صالحین) ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) شهریار بر عملکرد مربیان و سرگروهان حوزه یک حضرت فاطمه(س) نظارت کردند.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۱۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج؛ معصومه بابایی ، مسئول روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه (خواهران) حوزه یک حضرت فاطمه(س) شهریار با اعلام این خبر گفت : حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول شجره طیبه صالحین (تعلیم و تربیت) ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین(س) شهریار از بر فعالیت مربیان و سرگروهان حوزه یک حضرت فاطمه (س) نظارت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین در آستانه حماسه ۹ دی و میثاق با ولایت ،  درباره فتنه ۸۸ و عملکرد بهتر و سازنده تر در حلقه های صالحین برای تربیت متربیان در راستای شجره طیبه صالحین مطالبی بیان کرد و بر الگو قرار دادن اخلاق و اخلاص شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی  و ادامه دادن راه این شهید بزرگوار تاکید کرد.

در این مراسم خانم محمدی مسئول تربیت و تعلیم حوزه یک حضرت فاطمه(س) هدایایی برای مربیان و سرگروه های فعال این حوزه تدارک دیده بود که توسط حجت الاسلام و المسلمین جعفری به آنان تقدیم شد و از زحمات خواهران فعال در این عرصه تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار